torsdag den 11. april 2013

Hvad skal du huske at påskønne (som du måske har glemt) i dag?


14 kommentarer:

  1. At selvom håndværkere kan være nogle røvhuller, har jeg faktisk brug for dem til at bygge vores hus.

    SvarSlet
  2. At selvom jeg hader at blive påmindet, hvad jeg har glemt - så er det jo i grunden dejligt at blive husket på - så man kan huske det ;)

    SvarSlet
  3. At ingen kan tage minderne fra mig.

    SvarSlet
  4. Den sidste uge i 30'erne :)

    SvarSlet
  5. At det går fremad med mit afkom, selvom det med meget små skridt.

    SvarSlet
  6. At jeg har to ben at gå på....(o;

    SvarSlet
  7. At jeg får mere og mere gang i min forretning med at skrive livshistorier for andre - et arbejde, som jeg elsker :-)

    SvarSlet
  8. De frosne solbær fra i sommers i min fryser som jeg næsten helt har glemt.
    Det er ren koncentreret sol.

    SvarSlet
  9. freden og tiden i min barsel inden fidusen kommer til verden og laver små dejlige forstyrrelser ;)

    SvarSlet
  10. Min Mand!!

    SvarSlet
  11. Livet!

    Og chokolade, mens jeg spiser det, så jeg ikke piser hele pakken, siger jeg og ved, at virkeligeheden bliver anderledes :-)

    SvarSlet
  12. At alt der skal til for at gøre min lille dreng glad, er en rejemad med 'fake-kaviar' aka stenbiderrogn. Fordi han elsker runde ting, og når man trykker på de små rogn, kommer der blå farve ud��

    SvarSlet