torsdag den 11. april 2013

Hvad skal du huske at påskønne (som du måske har glemt) i dag?


15 kommentarer:

  1. At selvom håndværkere kan være nogle røvhuller, har jeg faktisk brug for dem til at bygge vores hus.

    SvarSlet
  2. At selvom jeg hader at blive påmindet, hvad jeg har glemt - så er det jo i grunden dejligt at blive husket på - så man kan huske det ;)

    SvarSlet
  3. At ingen kan tage minderne fra mig.

    SvarSlet
  4. Den sidste uge i 30'erne :)

    SvarSlet
  5. At det går fremad med mit afkom, selvom det med meget små skridt.

    SvarSlet
  6. At jeg har to ben at gå på....(o;

    SvarSlet
  7. At jeg får mere og mere gang i min forretning med at skrive livshistorier for andre - et arbejde, som jeg elsker :-)

    SvarSlet
  8. De frosne solbær fra i sommers i min fryser som jeg næsten helt har glemt.
    Det er ren koncentreret sol.

    SvarSlet
  9. freden og tiden i min barsel inden fidusen kommer til verden og laver små dejlige forstyrrelser ;)

    SvarSlet
  10. Min Mand!!

    SvarSlet
  11. Livet!

    Og chokolade, mens jeg spiser det, så jeg ikke piser hele pakken, siger jeg og ved, at virkeligeheden bliver anderledes :-)

    SvarSlet
  12. Hej (: *sms*

    Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

    Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

    Vil du have plads på min links liste så skrive under siden her hvor den skal ind under og jeg smider dig på http://www.dytbat.dk/links/

    www.dytbat.dk

    Mnage knuser fra Lise

    SvarSlet
  13. At alt der skal til for at gøre min lille dreng glad, er en rejemad med 'fake-kaviar' aka stenbiderrogn. Fordi han elsker runde ting, og når man trykker på de små rogn, kommer der blå farve ud��

    SvarSlet