onsdag den 19. oktober 2011

Hvad kunne hjælpe dig til at blive mere fri af negative tanker?


7 kommentarer:

  1. Accept af det, jeg ikke kan lave om på - ikke bare med hjernen men med hjertet

    SvarSlet
  2. At blive bedre til at sige nej og at sige fra ...

    SvarSlet
  3. At tage ansvar for dem. Ofte er de "bare" sat på automatpilot og skal lige ind og vende i opmærksomheden, så jeg kan se, hvad det er jeg egentlig lige har gang i...

    SvarSlet
  4. At få et arbejde

    SvarSlet
  5. De negative tanker er vigtige da de får mig til at anerkende hvad jeg har brug for. Så de skal bare anerkendes.

    SvarSlet
  6. Måndens fedeste Give-Away har du deltaget hvis ikke så synes jeg du skulle gå forbi og deltage jo flere lodder jo større chance har du for at vinde de fede gevinster (: For at deltage gå ind på dette link og gøre som der står så deltager du (: HUSK at skrive en kommentar med hvad du har gjor og hvor mange lodder du deltager med (:

    http://dytbat.wordpress.com/2011/10/28/giv-away-november/

    SvarSlet