tirsdag den 4. oktober 2011

Hvilket menneske ville du ønske du var sammen med lige nu?


18 kommentarer:

  1. Ham, der får mit hjerte til at banke lidt hurtigere

    SvarSlet
  2. En ven, som kræften tog alt for tidligt.

    SvarSlet
  3. Hende jeg skal undvære indtil mandag i uge 42.

    SvarSlet
  4. Min dejlige kæreste og smukke datter.

    Ellers min afdøde far som døde for 13 år siden, da jeg kun var 14. Det kunne være så dejligt at have ham retur. Bare et krams tid.

    SvarSlet
  5. Min mand, som jeg savner fordi han har været bortrejst hele ugen :-/

    SvarSlet
  6. min kæreste, jeg har set ham alt for lidt de sidste 5 uger pga. aftenarbejde og travle weekender. Jeg savner ham

    SvarSlet
  7. Min gode veninde som bor i København og som jeg ser alt for lidt efter jeg er flyttet til provinsen. Jeg tror hun har det lidt svært i øjeblikket men har ikke hverken tid eller overskud til at tage ind og se hende lige pt.

    SvarSlet
  8. min mor - som hun var for 10 år siden..

    SvarSlet
  9. Min elskede farmor, som desværre døde alt alt for tidligt :-(

    SvarSlet
  10. Min søster - der er bare så langt fra Grenå til Helsingør! Jeg har ikke engang fået afleveret hendes fødselsdagsgave endnu - og det var i juni!!!

    SvarSlet
  11. ... ham som ikke engang ved det

    SvarSlet
  12. Min far! Han døde i 2009 og jeg savner ham så meget - og ville ønske at min datter bare kunne se ham en enkelt gang!

    SvarSlet