onsdag den 29. februar 2012

Hvad gør dig ked af det?


8 kommentarer:

  1. At min kæreste endnu engang sidder i et lortejob som gør ham stresset og ked af det og som han har lyst til at skride fra.

    SvarSlet
  2. Når mennesker ikke har tolerance overfor andre.
    Når en af "mine" har det skidt.
    Når jeg er nede i et sort hul og træt af, at være alene.
    Når det jeg gør, ikke giver det ønskede resultat..

    SvarSlet
  3. Stort set alt kan frembringe tårer efter jeg er blevet mor... Men sådan rigtig ked af det bliver jeg når jeg har en dårlig dag og lader det gå ud over min familie.

    SvarSlet
  4. At jeg stadig. Efter operationen. Ikke er rask.

    SvarSlet
  5. Når jeg ikke kan få det til at gå op med mand og børn og vi allesammen falder ud af hak.

    SvarSlet
  6. Når jeg en gang i mellem fokuserer for meget på min datters handicaps, og ser alle de ting, hun ikke kan, i stedet for dem hun kan!

    SvarSlet
  7. At jeg til tider glemmer at sætte pris på de folk, der er omkring mig og alt det, de gør for mig.

    SvarSlet
  8. At jeg bliver trist over at have en dårlig økonomi, gør mig trist. Penge er ikke alt, men desværre bare nødvendigt alligevel. Selv om psykiske ting mærkes så meget mere.

    SvarSlet