mandag den 20. februar 2012

Hvad gør dig virkelig lykkelig?


4 kommentarer:

  1. Altså, udover at de mennesker jeg elsker er raske og trygge og glade, og ting i den dur....:
    AT SOVE LÆNGE! At skulle møde sent (een dag om ugen) på arbejde, vågne kl.6.36 og tænke 'jeg må sove mere!'.... I love it!

    SvarSlet
  2. Lyden af mine unger der griner.. en bedre lyd findes simpelthen ikke :O)

    SvarSlet
  3. Når årstiderne skifter, jeg er lige lykkelig hver gang. Og vi er jo midt i det lige nu. Det er vidunderligt.

    SvarSlet
  4. Når min lillebror giver mig et kram, selvom han er ved at være en små-skør teenager hvor kram er klart no-go overfor ALLE, og han fortæller og fortæller i en evighed om sin guitar og skolen.

    Når jeg kan mærke, at jeg har lyttet til mig selv.

    Når foråret er på vej, og jeg bliver mindet om, at vinterhelvedet (og den smådeprimerede tilstand) er på vej væk. Det er lys, duften af blomster og folk i haverne, parkerne og på gaderne.

    Når jeg drikker kaffe med Vendelboen og han smiler, og jeg kan se i hans øjne, at det meste og det hele sådan set er godt og dejligt.

    Når min mor forsøger at nærme sig mig. Uden fil og hammer til at rette mig til.

    SvarSlet