torsdag den 22. marts 2012

Hvornår græd du sidste gang, og over hvad?


4 kommentarer:

  1. Jeg græd af selvmedlidenhed og udmattelse.

    SvarSlet
  2. Jeg græd af sorg. Og savn og afmagt. Det var i mandags. Jeg husker det tydeligt, for det var dagen hvor min mave krampede. Så kom forløsningen. Gråden. Og smerterne forsvandt.

    Det er min mor. Hun er død. Lige nu her. Altså sidste sommer. Og jeg mangler hende, i livet.

    Jeg græder for at forstå. Og for at begribe, at hun ER død.

    SvarSlet
  3. Her idag! Fordi jeg har gjort mine børn ondt, ved at lade mig skille fra deres far. Og selv om det ikke kunne være anderledes, hvis jeg skulle kunne se mig selv i øjnene, selv om de er bedre tjent med to glade forældre og bla bla bla. Så har jeg frataget dem dem deres barnlige uskyld og plantet en evig sorg hos dem. Undskyld, undskyld, undskyld

    SvarSlet
  4. for 2 måneder siden da min højt elskede onkel døde af kræft

    SvarSlet