lørdag den 31. marts 2012

Hvad er en hemmelighed du bærer rundt på?


7 kommentarer:

  1. At jeg har social angst og har sindsygt svært ved at være sammen med andre mennesker end mine forældre og kæreste.

    SvarSlet
  2. At jeg er ensom - på trods af familie, venner/bekendte, arbejde....

    SvarSlet
  3. At jeg nogle gange bliver i tvivl om jeg har lyst til at gifte mig med min kæreste.

    SvarSlet
  4. at min mand har sclerose og jeg ikke kan overskue de konsekvenser det kan have for min fremtid

    SvarSlet
  5. At hende, der dukkede op for snart ni år siden i mit liv, introducerede sig som den forsvundne søster, giver mig kvalme. Jeg ønsker hende væk. Helt væk. Jeg kan ikke overskue hende. Og jeg kan slet ikke overskue min mor i det her. Jeg ved ikke, hvad for et menneske, der kan opgive sit barn som hun gjorde, og jeg har faktisk heller ikke lyst til at vide det. Det er ikke så pænt at føle sådan her. Så det er en hemmelighed..

    SvarSlet
  6. Min far ´har begået masser af ting på den forkerte side af loven-jeg elsker ham højt uanset!

    SvarSlet
  7. At jeg dagligt har virkeligt sorte tanker og er lidt bange for, at jeg på en måde er lidt syg oven i bøtten. At jeg faktisk har brug for en massiv omgang terapi, men jeg har tænkt mig ALDRIG at give lods for de tendenser den "syge del" af mig besidder.

    SvarSlet