fredag den 11. maj 2012

Hvilket menneske er du allermest misundelig på?


4 kommentarer:

  1. Jeg har en veninde, som jeg nogen gange ønsker jeg bare kunne flytte ind i. Ikke at hendes liv altid er skidenemt, men de rammer hun har i sit liv, den æstetik der helt naturligt ER hende, og den tilgang hun har til sit job og sin familie, ville jeg ønske, jeg kunne adoptere - i går!
    - Ved ikke om det er reel misundelse, måske bare et ønske om at kunne være lidt mere positiv og bo ret så meget pænere...

    SvarSlet
  2. De mennesker som har et betalt job de brænder for.

    SvarSlet
  3. Caroline Flemming (Baronessen) hun har det skønneste lange hår! uanset hvad jeg gør med mit ,ligner mit hår altid pjusk som som ikke er redt,uanset om det er kort eller langt.

    SvarSlet
  4. Alle dem, der har fundet sig selv.

    SvarSlet