lørdag den 7. april 2012

Hvordan skal du forkæle dig selv i dag?


4 kommentarer:

  1. Min forkælelse kommer til at bestå i muligheden for at læse eller strikke, eller hvad jeg lige har lyst til.
    Og så sende en varm tanke til ham, som har formået at få mit hjerte til at banke lidt hurtigere.. :O)
    Bare nyde livet og det smukke vejr!

    Må påskelørdag være god ved dig og dine

    SvarSlet
  2. lidt træning og så en film og muligvis en varm kop the.

    SvarSlet
  3. Total afslapning, har haft lidt for travlt på arbejde de sidste dage, hvilket resulterede i en seriøs omgang plukkeveer i aftes og en lille blødning, hvilket ikke er så fedt, når man kun er i uge 22 :-( Det er heldigvis stoppet nu, men det var da en brat opvågning.

    SvarSlet
  4. Jeg vil skrive på min roman, og drikke varm kakao

    SvarSlet