mandag den 10. september 2012

Hvad elsker du allermest ved din mor og hvad kan få dig op i det røde felt?

I dag udkommer Min Mor bogen igen, og den er jo faktisk grunden til at denne blog overhovedet blev til. Fordi jeg elsker spørgsmål.

Så i den anledning vil jeg faktisk gerne sige tak til alle jer, der klikker herind og til dem, der deler deres svar med os andre. Jeg læser hver og en og ofte sidder jeg med en lille tåre over hvor fint det er. Alt det liv, der leves.

Tak for dem. Bliv endelig ved.

Hvis du vil vinde et eksemplar af Min Mor, så fis over på Fuhrmann bloggen og vær med.


4 kommentarer:

  1. Elsker hendes kærllighed til mig og mine. Men hendes (lidt pubertære/overgangsaldersagtige) måde at søge anerkendelse på pisser mig af!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker, at hun kan gennemskue mig fuldstændig, og at vi minder så meget om hinanden. Og lige nu kan jeg faktisk ikke komme i tanke om noget ved hende, der kan få mig op i det røde felt. Det troede jeg alligevel aldrig, at jeg skulle sige ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at hun ALTID rummer at mit handicap tit giver dårlige dage og derfor nogle gange meget sure svar og hun rynker end ikke på næsen når jeg ikke lige får svarret så hende så pænt.
    Til gengæld er alle mine symptomer altid på det nærmeste en katastofe og SÅ synd for mig!!
    DET får mig op i det røde felt!

    SvarSlet
  4. Min mor er desværre død for lidt mere end 1 år siden. Jeg savner hende ganske skrækkeligt som mor og mormor til mine dejlige børn. Jeg føler mig ensom, da den kvinde, som elskede mig mest i verden er død.

    Intet kan længere få mig op i det røde felt. Der er kun taknemlighed og sorg tilbage over, at jeg aldrig skal se hende mere.

    SvarSlet