søndag den 2. september 2012

Hvilken tanke kunne støtte dig i forhold til dit kærlighedsliv?


6 kommentarer:

  1. At jeg er værd at elske

    SvarSlet
  2. At jeg faktisk ikke kun suger ilt fra hende, men at hun også suger fra mig, så det er okay at tage imod.

    Hvis jeg kunne se det lys i mig, som hun ser, ville jeg turde at trække mere på hende. Vægten ville være mere lige og harmonisk.

    SvarSlet
  3. At jeg ikke får noget ud af, at gå og tænke på hvornår han mon bliver træt af mig og skrider.

    SvarSlet
  4. "Kommuniker sig frem ud med det du irriteres over fortæl din partner hvad Du tænker og føler"
    Indebrændt surhed uanset grunden er fórholdets største fjende

    SvarSlet
  5. At vores forhold sammen er godt og stærkt nok selv om vi ikke længere er stormende forelskede.. At kærlighed ikke altid behøver at være på den lyserøde sky.. Det ville nok gøre det nemmere for mig hvis jeg inderst inde kunne begribe at verden ikke altid er et eventyr, men at der også er dårlige stunder, og det er okay, så længe man vil hinanden..

    SvarSlet