fredag den 30. september 2011

Hvilke fire ting er du taknemmelig for i dag?


10 kommentarer:

  1. Da jeg vågnede, var der en sms fra en uventet kant, men det bragte et smil frem, selvom klokken kun var 5.30
    Jeg kørte på arbejde i den smukkeste solopgang jeg længe har set.
    Min datter har for første gang bevæget sig ned i træningslokalet, alene!! Flot, når man lider af social angst!!
    Jeg har en dejlig weekend forude

    Jo, livet er da herligt!!
    Hav den mest vidunderlige weekend i sommervejret!!
    Lotte :O)

    SvarSlet
  2. .. at det er fredag :-)
    solen skinner og
    livet er dejligt
    og den søde dame fra Alzheimersforeningen fortalte, at der ikke er noget der entydigt peger på at sygdommen arves..

    SvarSlet
  3. At min søn kom igennem gastroskopi, coloskopi og ikke mindst narkosen. Tror det tæller for alle fire ting.

    SvarSlet
  4. Uh jeg kan også sige en sms der vækkede mig, og så har jeg købt tøj, og har set en veninde jeg ikke har set i lang tid, og så er jeg lidt tipsy nu

    Og den femte at du spurgte :-)

    SvarSlet
  5. Min seng, mine kolleger, min mand, min datter.

    SvarSlet
  6. Min familie
    At jeg fandt en punktstokket indigo rørhat
    Vejret
    At der er vindruer i min skål

    SvarSlet
  7. Kaffe, solskin-gennem-tågen, ramasjang og kaffe!

    SvarSlet
  8. Solskind, fri-dag, søn og kæreste!

    SvarSlet
  9. mine drenge, cola, kage, og droemme.

    Lone

    SvarSlet