torsdag den 26. januar 2012

Du får 1000 kr. i hånden lige nu, hvad bruger du dem til?


14 kommentarer:

  1. Ville helt klart bruge dem på diverse hygge-ting i forbindelse med min studietur til Oslo i morgen. De ville være så velkomne!

    SvarSlet
  2. FRISØR! Sidder med elektrisk og klasket hår pga frostvejr, fuck hvor er det grimt!

    SvarSlet
  3. Den kedelige - sætter dem i banken. Vi har sat vores projekt, "hvad bruger vi egentlig alle vores penge på" igen - og laver oversigt over vores økonomi, og puha vi klatter meget væk hver mdr.

    Den hyggeligt - en lækker brunch på lørdag på RungstedGård med manden og datteren. Og en kop varm kakao på Rungsted havn efterfølgende, når datteren falder i søvn i klapvognen.

    Den egoistiske - En lækker taske til mig selv. Puha, jeg synes at jeg trænger!

    SvarSlet
  4. Støvler (gider ikke de der støvler til 1000 kr parret, nej giv mig nogen til 300 kr så jeg kan smide dem ud, når jeg ikke gider se på dem mere!!) en cafetur og evt noget lækkert garn. Og smiler hele vejen hjem!! :O)

    SvarSlet
  5. Jeg vil købe en billet til det der løb der, og så vil jeg købe noget tøj. Det er det satans irriterende ved at tabe sig, man mister rettigheden til sit tøj.

    SvarSlet
  6. Jeg ville fare ind til byen imorgen og købe de lækre ting, jeg faldt pladask for idag, da jeg vindues-shoppede, som det så fint hedder. IH, hvor er det kedeligt at spare op, når forårsvarene begynder at lande i butikkerne!

    SvarSlet
  7. Venindehygge i wellness.

    SvarSlet
  8. Invitere min mand ud og spise på en lækker restaurent i aften.

    SvarSlet
  9. Bøger - og måske et enkelt nyt styk tøj

    SvarSlet
  10. et gro pro camera fra expert

    SvarSlet
  11. en luder på 30 min

    SvarSlet