tirsdag den 17. januar 2012

Hvad er du allermest glad for i dag?


8 kommentarer:

  1. At jeg har fået talt med min chef, så jeg kan sove roligt igen :-)

    SvarSlet
  2. Solen skinner, jeg har fri og kan nyde dagen

    SvarSlet
  3. Bare at det er en fantastisk dag. Gode oplevelser, dejlige kram, træning, og gode mennesker og en dejlig cykeltur hjem langs fjorden i solskin. mmmm Ren nydelse.

    SvarSlet
  4. at hygge med popcorn og film sammen med mine dejlige børn - selv om jeg er inflenzaramt på 3. dag...

    SvarSlet
  5. At du lige stillede mig det spørgsmål, for ellers havde jeg ikke tænkt over at jeg har nået det, jeg havde planlagt på arbejde. Har nogle fantastiske kolleger. At jeg huskede at fylde sprinklervædske på bilen. At kattene var superglade for at se mig, da jeg kom hjem. At jeg skal hygge mig i sofaen i aften med strikketøj og håndbold.
    At det jo faktisk har været en rigtig dejlig dag!!
    Håber du har haft en lige så dejlig en af slagsen :O)
    Lotte

    SvarSlet
  6. At jeg er kommet hjem til 7 ugers ferie....

    SvarSlet
  7. At en mailudveksling, der begyndte for flere måneder fortsætter for fuld styrke. I går (da spørgsmålet blev stillet) var han særligt sød og flirtende...

    SvarSlet
  8. At mine børn havde en fest med at sidde i cykelvognen. Sammen.

    SvarSlet