torsdag den 22. september 2011

Hvad forhindrer dig i at opnå din vildeste drøm?


17 kommentarer:

  1. Penge - eller muligheden for at tjene dem, der skal til.

    SvarSlet
  2. En talefejl, der desværre gør det problematisk/umuligt for mig bl.a. at snakke i telefon og bare at føre en normal samtale... thats a bitch.

    SvarSlet
  3. Min sygdom.
    - så nu leder jeg efter en ny drøm!

    SvarSlet
  4. Helt klart mig selv. Jeg tør ikke bare droppe job og hus, og rejse ud i verden sammen med manden og datteren. Er nok for meget trykhedsnarkoman. Desværre..

    Men forhåbentlig om få år, har vi sparet sammen til en del orlov og dermed mulighed for at rejse måske 3-4 mdr.

    SvarSlet
  5. penge og mine børn !!! men de er mit valg og jeg ville ikke undvære dem ...

    SvarSlet
  6. Penge og lidt familien, men jeg kan godt lade det blive ved en drøm...

    SvarSlet
  7. Modet til at turde tro på, at alt kan lade sig gøre!

    SvarSlet
  8. at turde give slip... og så lidt penge :-)

    SvarSlet
  9. Jeg tror egentlig ikke at jeg har lyst til at slippe drømmen og leve den ud. Den varmer sådan på indersiden!

    SvarSlet
  10. Jeg lever stadig i overbevisning om at jeg vil opnå den.

    SvarSlet
  11. Det vildeste er bare kanske enkelt umuligt

    Lone

    SvarSlet