mandag den 26. september 2011

Hvis du kunne give slip på en tanke i dag, hvad ville det være?


13 kommentarer:

  1. MAD! Behøver jeg at nævne, at jeg er på kur...

    SvarSlet
  2. At jeg føler mig tyk. Som om min krop pludselig er ekspanderet til det dobbelte.

    SvarSlet
  3. At jeg aldrig bliver til noget.

    SvarSlet
  4. At jeg aldrig finder mig en kæreste

    SvarSlet
  5. dårlig samvittighed over alt det jeg ikke når..

    SvarSlet
  6. At jeg ikke er værd at være sammen med.

    SvarSlet
  7. At keg kan blive dement som min mormor var.

    SvarSlet
  8. at jeg ikke er god nok

    SvarSlet
  9. Tanken om at have styr på alt. Hele tiden.

    SvarSlet
  10. Spekulationerne over alle andres forventninger til mig.

    SvarSlet
  11. At min datters far i dag bliver indlagt på psykiatrisk afdeling og al den bekymring, det fører med sig.
    Henriette

    SvarSlet
  12. "jeg er tyk og grim og hvis min mand og jeg nogensinde skulle gå fra hinanden 7-9-13 finder jeg aldrig en anden der kan elske mig på trods af deller etc"

    SvarSlet
  13. Daalig samvittighed over beskidt hjem.

    Lone

    SvarSlet