tirsdag den 27. september 2011

Når du glemmer alt om tid og sted, hvad laver du så?


12 kommentarer:

  1. Bøger - læser fantastiske bøger der gør at jeg glemmer alt omkring mig. Til stor fustration for manden.

    Eller, når vi ligger i tosomheden og taler, om alt mellem himmel og jord. Drømme, ønsker og fantasier - så glemmer jeg alt andet. Dejligt!

    SvarSlet
  2. ser en god film
    læser en god bog
    eller når jeg er på min blog - skriver nye indlæg og læser hvad folk skriver til mig - det kan der gå mange dejlige timer med :-)

    SvarSlet
  3. Hækler! Stenet, men sandt :)

    SvarSlet
  4. Læser, rider, syr eller flakser rundt i cyberspace

    SvarSlet
  5. Drikker rødvin og snakker med en rigtig dejlig veninde, som jeg ikke har set længe...

    SvarSlet
  6. Når jeg bruger tid med et menneske, jeg holder af. Når jeg læser. Når jeg spiller Civilization på computeren.

    SvarSlet
  7. Læser! Så er jeg helt væk. En evne der er gået i arv til min ældste søn...

    SvarSlet
  8. læser bøger. Gerne en hel nat.

    Eller blogger/læser blogs.

    SvarSlet
  9. Læser - hvilket måske er derfor jeg sjældent har tid til det.

    SvarSlet
  10. Naar jeg har sex.

    Lone

    SvarSlet