onsdag den 6. juli 2011

Du har to dage tilbage at leve i, hvad skal du nå at gøre?

11 kommentarer:

  1. Levet livet, til jeg ikke kan leve mere.

    Det indeholder latter,smil, en masse dejlige mennesker, god mad, og ren harmonisk stemning. Den sidste aften vil jeg drikke mig så hammerlam at jeg ikke oplever jeg dør, men heldigvis slipper jeg jo for tømmermænd.

    SvarSlet
  2. Få igangsat min søns fødsel. Jeg NÆGTER at tage ham med i graven, når han med lidt kuvøse-hjælp vil kunne leve uden mig.

    SvarSlet
  3. Være sammen med alle de mennesker jeg elsker.

    SvarSlet
  4. Holde et brag af fest for alle dem jeg kender. Til festen holder jeg en humoristisk, varm, rørende og kærlig tale, hvor jeg takker hver enkelt gæst for den betydning han/hun har haft for mig i mit liv...

    Og dag 2? Jamen den gå jo så nok med tømmermænd og oprydning ... For mit vedkommende spildt arbejdet, når jeg nu kradser af efter det - så måske vil jeg bare ligge på sofaen, køre Ben & Jerrys ind og se alle mine yndlingsfilm - med min elskede mand og mine børn ved min side :)

    SvarSlet
  5. At forklare mine børn, at alt jeg nogensinde har sagt, bare var noget jeg fandt på. At jeg ikke ved en skid. At de bare skal finde deres egen vej i livet.

    SvarSlet
  6. kramme og kysse på mine børn 24/7 og fortælle jeg elsker min mor og min børn over alt i verden

    SvarSlet
  7. Jeg skal ikke gøre noget jeg ikke ligeså godt kan gøre idag - eller hvilken som helst anden dag. Være sammen med dem der betyder noget for mig - kramme og kysse, elske og danse, æde og drikke....

    SvarSlet
  8. Jeg ville bruge de to døgn sammen med mine børn og snakke en masse ting igennem med dem - om fortid, nutid og fremtiden. Jeg ville skrive breve til alle dem jeg holder af, for at fortælle hvor meget de har betydet i mit liv.

    Jeg ville spise den allerbedste mad og drikke de bedste vine i skabet og så ville jeg spise alle de desserter, jeg har lyst til, uden at tænke på, om der røg et par ekstra kilo på ;-)

    SvarSlet
  9. Ville leve som jeg plejer og noegte at tro paa det...gaa i seng og groede helt vildt, men saa proeve at overbevise mig selv om at det er det rigtige der sker for mig og mine elskede.

    Lone

    SvarSlet
  10. Lave en video, så Rasmus kan se mig og få alle mine gode tips og tricks til livet.
    Og så ville jeg skynde mig at tage hævn over de røvhuller, der har været med til at fucke mit liv op. Jeg fik aldrig sagt det til dem, men det kan jeg ikke tage med mig til den anden side!

    SvarSlet
  11. Dag 1: Jeg vil leje en gul Lamborghini og suse op og ned ad Strandvejen med Madonnas 'material girl' på repeat. Derefter tager jeg op til mine forældre og sætter Elvis på deres gamle anlæg, for så begynder de at danse, og jeg elsker, at min mor og far stadig danser kærligt sammen efter at have kendt hinanden i 40 år.

    Tilfældigvis er Savage Garden blevet gendannet dagen før, jeg skal til himmels, og tilfældigvis er de sammen med Depeche Mode opvarming for George Michael, der spiller et eller andet sted. Hold nu op hvor jeg glæder mig til at overraske min mand med billetter.

    Dag 2: Lander i Bangkok og styrer direkte mod yndlingsrestauranten Scirroco, hvor frokosten indtages. Herefter skal jeg videre til Kina, for der er måske noget om, at de kinesiske læger er bedre til at holde mig i live end de danske. Jeg mener, hvorfor nøjes med to dage, hvis jeg kan få flere?

    Skulle det alligevel ende med et dødsfald, så vil jeg bare lige sige, at jeg gerne vil have spillet "Nu falmer skoven trindt om land" til min begravelse, for det er nemlig den smukkeste salme, jeg kender.

    SvarSlet