lørdag den 16. juli 2011

Hvis du skulle prale af noget du er god til, hvad ville det være?

19 kommentarer:

  1. At retfærdiggøre over for mig selv hvorfor det er helt iorden og absolut nødvendigt, at jeg bruger penge på ting som jeg egentlig ikke burde bruge penge på!

    SvarSlet
  2. At være nogens klasselærer...

    SvarSlet
  3. At jeg er mig selv - med alle mine fejl og mangler.

    SvarSlet
  4. At jeg kan lave god mad og elsker at lave det.

    SvarSlet
  5. Helt ubestridt er mit største talent at stå i vejen!

    SvarSlet
  6. At jeg har skabt to helt perfekte drenge!

    SvarSlet
  7. Jeg vil ikke byde ind med nogen pralerier, men kom lige til at tænke på et udtryk, min søster plejer at bruge: At prale uden at lyve. Fint udtryk, synes jeg :-)

    Randi

    SvarSlet
  8. At jeg kan gribe en ide i luften og få den ført ud i livet.

    SvarSlet
  9. Har lyst til at skrive at jeg giver et herregodt blowjob. Må man godt det? Eller også er det bare sådan noget man aldrig får klager på, ligegodt hvor ringe det er.

    SvarSlet
  10. Et eller andet sted er jeg faktisk ret tilfreds med, at min hjerne er en regulær vidensbank for ligegyldige facts.

    Min yndlingsfact er, at dét stof, der gør, at menstruationsblod lugter, hedder kadaverin og er det samme stof, som lig udskiller. En fascinerende og kvalmende fact på samme tid.

    Af samme grund er det sjældent, jeg får mulighed for at prale med min viden. Den kan vist kun bruges, når jeg har en rigtig tør sidemand til middagen.

    SvarSlet
  11. At være skide sur - og så holde op med at være det igen.

    SvarSlet
  12. jeg er helt vildt god til at føde børn, og de bliver urimeligt lækre.

    SvarSlet
  13. at hygge - sammen med børnene eller bare med mig selv. (Måske skal jeg undlade at nævne, at min datter på 8 tror, at når man hygger sig, spiser man en eller anden slags lækkerier..)

    SvarSlet
  14. At jeg kan bruge alt det lort mit liv har budt mig til at være en fuldstændig fantastisk kvinde og mor ;-)

    SvarSlet
  15. Jeg er en rigtig god ven.

    Lone

    SvarSlet
  16. Lave mad (og spise det efterfølgende!)

    SvarSlet
  17. At være en super kollega - seriøs, sjov, fagligt velfunderet, god til at samarbejde og fokuseret på både arbejdsopgaven og kollegernes trivsel - det er jeg faktisk RIGTIG go til!

    SvarSlet