tirsdag den 12. juli 2011

Hvad var det første du tænkte på da du vågnede her til morgen?

19 kommentarer:

  1. Ahhh kun to dage mere med vækkeuret, inden ferien begynder!! :O)

    SvarSlet
  2. Hvor heldig kan man være?!

    SvarSlet
  3. "Er det mon i dag, jeg skal med til min søsters fødsel"?!

    SvarSlet
  4. Er det allerede nu? På trods af at jeg allerede havde været vågen en gang og havde undret mig, over at alarmen ikke havde givet lyd fra sig.

    SvarSlet
  5. Jeg vil sove!!!

    SvarSlet
  6. "Hmm nå, i dag var det så Anders Breinholt, der stod for tur" (som værende manden, jeg er utro med i en tilbagevenden, meget livagtig, drøm)....

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor kan 7 tøser larme meget når de skal forestille at sove ude i laden....

    SvarSlet
  8. Så skru dog ned for det Barbapapa!

    SvarSlet
  9. mon han er kold?

    SvarSlet
  10. "Hvor er jeg"? (var helt rundt på gulvet, fordi jeg havde glemt, at jeg ikke sov i min egen seng, men i vores gæsteværelse - I min egen seng lå fire børn på rad og række og snorkede)

    SvarSlet
  11. "Hun er alt, alt for lækker til mig. Er jeg den eneste af os, det er gået op for?"

    Det er hæsligt at være små-forelsket, små-lesbisk og små-usikker.

    SvarSlet
  12. Ahh hvor dejligt jeg foeler mig udhvilet..uhh burde tjekke Karl mon han stadig har feber.

    Lone

    SvarSlet
  13. Husk nu, at din pengepung stadigt ligger i træningstasken......
    Hvilket jeg efterfølgende lyksaligt glemte alt om igen. For at huske det igen, lige inden jeg landede på arbejdet, bandende over, at skulle have gæster til spisning OG ingen mulighed for at komme hjem og hente pung, og derefter tage ud at handle...
    Nå, godt man gemmer penge ligesom hamstere... Har rodet i skuffer og fremfundet 79 kt. Hvilket festmåltid det bliver :)

    SvarSlet
  14. "gad vide hvad den drøm om, at jeg havde barberet mine øjenbryn af handlede om?"

    SvarSlet
  15. "Kommer nu!"...WOW... drak vist lidt for mange drinks i går :-S
    og bagefter tænkte jeg: Gad vide om datteren har sovet godt i hyndeboksen (!!- Ja, det kræver en nærmere forklaring, men den må I vente med
    :-))

    SvarSlet
  16. Væggeuret ringede 4.45 og det første jeg bemærkede var, at der var halv mørkt. Tanker..." mon det er for det er dårligt vejr for tiden, eller er det bare mørkt allerede i juli måned når klokken er hvart i fem om morgnen"? Kan mærke jeg er lidt bange for den mørke tid vi går i møde, syntes slet ikke det er fedt og det undre mig, da jeg normalt elsker vinter, sterinlys, te og hygge...

    SvarSlet
  17. hold kæft !! hvor er jeg træt var min første tanke ......jeg gik først i seng kl o3:00 da jeg vi i bio og se harry potter ...

    SvarSlet
  18. Hvor er mine trusser

    SvarSlet
  19. Skulle man lige tage en time mere i Varde Svømmehal med hr. Obama?

    SvarSlet