tirsdag den 5. juli 2011

Hvad ville du gerne have vidst for et år siden?

16 kommentarer:

  1. At der var lys for enden af tunnelen. Endda et endnu federe lys end det gamle.

    SvarSlet
  2. ikke noget for et år siden men for 10 år siden så ville jeg nok ha lavet en anden drejning på mit liv hvis jeg havde vidst hvor jeg sad nu !!1

    SvarSlet
  3. At det med livets op og nedture sgu nok skal gå. At livet kræver handling.

    SvarSlet
  4. At min (ex)kæreste er et løgnagtigt svin!

    SvarSlet
  5. at glæden ved at være alene er så meget større end frygten for det. For så havde jeg valgt at være alene med mig selv end ensom i et parforhold!

    SvarSlet
  6. Lottotallene for en af de gode uger :-)
    Nej, ok - men jeg kan altså ikke lige komme på noget jeg gerne ville ha' vidst for et år siden. Jeg vil hellere kunne se et år frem..

    SvarSlet
  7. At alt ting nok skal gå - men det vil jeg også gerne vide om et år, og om et år, og om et år... og når jeg bliver gammel og skal dø vil jeg råbe ad alle årene og sige: I skulle bare vide...

    SvarSlet
  8. At det er ok at indrømme, at det fede studie bare ikke er fedt for mig. Og at det ikke er for sent at vælge om - igen. Nu er der "spildt" et helt år på indrømmelsen..

    SvarSlet
  9. Hvornår det ville lykkes at blive gravid. Startede projektet for præcis et år siden og følte ventetiden så laaaang. Nu er jeg i uge 19 og pluselig virker det som om tiden flyver afsted.

    SvarSlet
  10. At livet med et svært handicappet barn ikke er så frygteligt/farligt/forfærdeligt som jeg troede...

    SvarSlet
  11. At jeg ville overleve.

    At den dér proces med at "komme ud på den anden side" ikke er så hurtig og kontant, som jeg troede. Det tager tid, det er en glidende, næsten usynlig "proces" som har sit eget tempo.

    Jeg ville gerne vide, at jeg er et stærkt menneske med nosser.

    I efteråret 09' var jeg indlagt i seks uger på en (åben) psykiatrisk afdeling. Da jeg kom ind, var jeg på røven. Da jeg kom ud, var det med to diagnoser, et pilleglas og tilbud om en behandling. En konstant følelse af, at være ved at dø, fulgte mig. Indtil engang i maj-juni sidste år. Jeg besluttede, at jeg KUNNE leve - og ikke kun overleve - og jeg begyndte at kæmpe.

    Jeg ville ønske, nogen havde givet mig et blik ind i fremtiden, for så ville jeg have set, at jeg faktisk er her. At jeg lever. At jeg stadig er på vej.. Men at jeg lever, at jeg smiler og at rodet omkring mig forsvinder og drukner i den kærlighed, min verden giver mig.

    Camilla, 17 år.

    SvarSlet
  12. Er godt tilfreds med ikke at vide noget om fremtiden, sa ville ikke have vist noget som helst.

    Lone

    SvarSlet
  13. At det ser ud til jeg skal i behandling for at kunne blive gravid.

    SvarSlet
  14. At jeg havde en depression,og den kunne behandles, og at det faktisk endte med at jeg fik det meget bedre!

    SvarSlet
  15. At vi også ville nå til fødselsdag nr. 2.

    SvarSlet
  16. at min far og farfar vil doe

    SvarSlet