søndag den 17. juli 2011

Det kompliment du oftest giver dig selv?

13 kommentarer:

  1. "Hold kæft du ser godt ud af en der lige om lidt bliver 50 år"

    SvarSlet
  2. Det er sku ikke så ringe endda! (om speljbilledet) :-)

    SvarSlet
  3. Det er godt at sige højt" Jeg skulle ha en medalje"! det gør jeg ofte. Højt, impulsivt og uredigeret. Og jeg mener det. Det er det fedeste. Og så giver det altså god stemning i rummet!

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg altsaa et godt menneske.

    Lone

    SvarSlet
  5. - At det er helt i orden at være sådan, som jeg er!

    SvarSlet
  6. at jeg er god til at sætte pris på livet, dermed være positiv og lykkelig. Sådan helt ned i maven og op i øjnene :)

    SvarSlet
  7. Jeg giver slet ikke mig selv komplimenter... hmm, måske man skulle begynde?!!

    SvarSlet
  8. Jeg er måske ikke så tyk som jeg bilder mig selv ind!

    SvarSlet
  9. At mit hjerte tit vinder over min hjerne.
    Næstekærlighed. Det er jeg glad for.

    SvarSlet
  10. I det mindste ser din røv virkelig godt ud i de løbetights....

    SvarSlet
  11. Du er da egentlig en bette køn en...

    SvarSlet
  12. fuck hvor er jeg bare glad for, at jeg er så sjov og hurtig på aftrækkeren!

    SvarSlet