torsdag den 14. juli 2011

Hvad skal du lave i dag?

17 kommentarer:

  1. I biffen og nyde stilheden, mens min søn er i vuggestue :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal pakke. I morgen tager jeg med mine forældre, bror og mormor på en uges fred og ro, ovre på en ø, som min mor stak af til som 16-årig for at slippe for min mormors udfoldelser som mor, siden temperementet var en vigtig del i hendes moderskab. I dag er øen kendt som det sted, hvor roen og hyggen altid kan findes. Min mormor er, forresten, en elskelig dame i mormor-udgaven.

    SvarSlet
  3. Pakke bukser, bluser, t-shirts, shorts, skjorter kjoler, nederdele, sko, sandaler, kørestol, barnevogn, madpakker, medicin, legetøj, udetæppe, plastickopper, gaver, badetøj, sommerdragter, hatte, solcreme, dyner, håndklæder og en frygtelig masse andet (Noget glemt?)- Sådan at vi kan tage på ferie i eftermiddag, når prutten er tilbage fra vuggestue!

    SvarSlet
  4. slappe af, læse blogs, måske se BrideWars med min datter og i eftermiddag til frisøren, for at få lavet et par solskinsstriber i håret. Sommerferieafslapning :-)

    SvarSlet
  5. Teste min tålmodighed!

    www.mithelle.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Vaske toej, er saadan en doven type saa har ikke mere rent...og skal paa ferie tirsdag saa skal altsaa i gang for ellers ka de mange moengder af toej ikke naa at toerre.

    Lone

    SvarSlet
  7. Jeg sidder og venter på at min datter kommer hjem. Hendes far kommer her og afleverer hende og vi har aftalt at hænge lidt ud sammen. Jeg har taget et par engelske bøffer ud af fryseren og håber han har lyst til at blive og tilbringe en regnvejrsdag i sin sommerferie sammen med os.

    SvarSlet
  8. på arbejde, handle ind til min fødselsdag på lørdag, gøre rent og hente min søn i vuggestue.
    Min mand skal arbejde længe i dag, så søn og jeg skal lave fiskefrikadeller til aftensmad og bare nussehygge. Jeg synes det er så hyggeligt, de få gange vi er alene indtil vi skal i seng.

    SvarSlet
  9. Skal hjem og gøre klar til føsdas gæsterne ankommer kl 19.00
    Og helt også lige nå at hygge lidt med ungerne inden. Hvis jeg er rigtig heldig så er de taget hjem til mig inden jeg får fri, for at støvsuge! Kryds fingre for mig! ;O)

    SvarSlet
  10. Handle ind. Dagens højdepunkt faktisk!

    SvarSlet
  11. Forhåbentlig ikke falde ind i forkølelsens hænder. Det hjalp lidt med en dyne og en dvd, at forsvinde lidt. Måske jeg forsvinder lidt mere. Senere.

    SvarSlet
  12. Gøre klar til fødselsdag, i morgen fylder min mindste skat 1 år. Fatter ikke hvor det år blev af. Har erfaret at jo flere børn man får jo hurtigere går tiden:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  13. Skal stadig vaske toej (er ik begyndt)

    Lone

    SvarSlet
  14. Jeg har været på arbejde - første introvagt på ny afdeling. Spændende sager. Om 12 timer skal jeg på arbejde igen, så skynder mig at komme ned i gear inden da. Får brug for al min energi i morgen - ti timers vagt på børnehjemmet i en tid med lukkede skoler og SFO'er kræver uanede mængder energi.

    SvarSlet
  15. restituere fysisk og mentalt efter følelsesladet cykel-miniferie med ny kæreste. Derefter pakke til sommerhusferie.

    SvarSlet
  16. JUBIIIII der var simpelthen gjort rent i hele hytten, da jeg kom hjem!! Så hvis der bare var en enkelt der havde krydset fingrene for mig, så vil jeg bare sige tak!! :O)

    SvarSlet
  17. Nu er klokken pt. 22.10 .. og med en pisse aggressiv hovedpine vil jeg kaste mig over en ipren.
    Evt. nyde at jeg endelig har fået organiseret hele skrivebordet og alle mapper. Hvem sagde "suk"?

    SvarSlet