søndag den 17. juli 2011

Hvis du skulle være hjemløs i et år, hvor skulle det være henne?

12 kommentarer:

  1. Australien... all time favorit og vejret (og folkeslaget) gør, at man kan sove på stranden

    SvarSlet
  2. I Danmark, jeg bor jo i Paris.

    Lone

    SvarSlet
  3. thailand :)
    Det behøver man ikke tag over hovedet pga det fantastiske klima og maden er fabtabolous, thaierne glade, så hvad mere kan man ønske sig?

    SvarSlet
  4. Hjemløs i et år. Jamen det ville jeg nok være i Tilst fordi så ville jeg vide at jeg trods alt kunne få mad hver dag, men jeg undrer mig altså lige over at jeg hverken må sove hos min storebror eller min stedfar, eller nogle af alle mine venner jeg troede jeg havde i Århus. Men den tid den sorg. Men man er vel også hjemløs hvis man ikke har et fast sted at bo, så jeg bor her og der, og (råber lige op til Helle tre kommentarer over mig) Du kan altid komme og spise hos os når du nu er hjemløs i nærheden og sove kan du også og få et bad. Ej hvor jeg ligefrem glæder mig.

    SvarSlet
  5. Jeg bliver aldrig hjemløs - men hvis jeg var det i et år, ville det være fordi jeg var på en dejlig jordomrejse (og altså havde vundet i Lotto) :-)Kan man være hjemløs lottomillionær??!

    SvarSlet
  6. Altså hvis hjemløs ikke er sådan på posedame-indkøbsvogns-facon, men mere á la jeg er uden husleje i et år og tager ud i verden, så ville New York være et dejligt sted at være. Især hvis jeg kunne være hjemløs på en masse forskellige hoteller.

    Men puha, det er en svær én for sådan en hjemstavnsbunden type som mig....

    SvarSlet
  7. Thailand - det er et lækkert sted og meget søde mennesker :-)

    SvarSlet
  8. italien...af ingen speciel grund

    SvarSlet
  9. I de svenske skove.. indtil det bliver for koldt, så ville jeg nok søge mod varmere egne.

    SvarSlet