tirsdag den 2. august 2011

Hvad er det bedste der er sket for dig i ferien?


14 kommentarer:

  1. At vi har fundet et nyt hus - så lige om lidt skal vi flytte ud af den her hæslige skimmelsvamp-rede:-)

    SvarSlet
  2. At jeg har fået fyldt godt og grundigt op på familiekontoen. Hurra jeg elsker min mand og datter. (Beklager ikke en gang at det lyder sødsuppeklammo).
    -Stine

    SvarSlet
  3. At vi kom afsted til Frankrig, som vi havde ønsket os & planlagt ... Altså at det ikke kun blev ved snakken, som det gør med så mange andre ting her i firmaet :)

    SvarSlet
  4. Da min datter tog fusen på mig og cyklede uden støttehjul på sin fire års fødselsdag. Hun havde ikke øvet overhovedet, men havde hårdnakket fastholdt, at hun ville kunne cykle uden støttehjul på sin fødselsdag. Det gjorde hun så! Respekt, moster!

    SvarSlet
  5. At jeg gaflede super spændende opgave, selv om det kom til at betyde lidt mindre sommerferie end forventet.

    SvarSlet
  6. Hmm den var svær.. Mange dejlige ting er sket, så jeg kan ikke rigtig pege en enkelt ting ud..

    Hvad er det bedste der er sket for dig Annamette?
    :O)

    SvarSlet
  7. Det bedste der er sket for mig er at det var okay 'bare' at være i Jylland. Det gav mental luft til store og små. Og til stunder, hvor vi ikke lavede andet end at sidde med fødderne i vand og kigge på krabberne, som gik rundt på sandbunden. ;-)

    SvarSlet
  8. at jeg besluttede at holde sammen på familien - trods mange tanker om det modsatte...
    H

    SvarSlet
  9. Imens alle andre har holdt ferie er det bedste der er sket for mig nok min familie kom til byen og fejrede mig. Og at min nevø sagde "Hold kæft mand" Jamen så bliver man stolt. Fordi han er kun lige fyldt to år.

    SvarSlet
  10. At jeg så kaskelothvaler. En drøm gik i opfyldelse...

    SvarSlet
  11. At min bror og jeg som de eneste på Hundested/Rørvig færgen så en delfin (eller et marsvin, som den danske version hedder).
    Min bror så den først og pegede og sagde 'se'... så er det godt at kunne læse tanker, for fik kigget i den helt rigtige retning og så den også! Har set masser af delfiner da vi var på Tenerife, men alleigevel fantastisk syn hjemme i lille DK.

    SvarSlet
  12. At spise gode poelser og kartoffelsalat i DK med familien, men ogsaa al den sex jeg fik at den loekreste negermand i KBH.

    Lone

    SvarSlet
  13. At vende hjem til DK efter 6 måneder væk fra alt - og, at have besøg af lækker australier-fling i en hel uge, hvor jeg genopdagede hvor fantastisk Danmark er :o)

    SvarSlet
  14. Det bedste har været at være sammen med min datter uden at skulle noget - bare én dag af gangen-metalitet.

    Plus vores lejlighed er (næsten) blevet solgt.

    SvarSlet