tirsdag den 9. august 2011

Hvad er dit største hængeparti?


12 kommentarer:

  1. Jeg har lyst til at skrive bagdel, men det er mere morsomt end sandfærdigt... det må være at holde kontakten til venner fra nær og fjern og lige få skrevet den der email eller det postkort, som passer perfekt til dem. Bare for at lade dem vide, at jeg tænker på dem.

    SvarSlet
  2. Mit største hængeparti sidder på min mave ...

    SvarSlet
  3. Sådan en rigtig ind til benet rengøring af hele huset. Jeg gider bare ikke det med at tømme skabe og skuffer - så hellere bare lukke dem hurtigt igen og glemme.

    SvarSlet
  4. At finde ud af hvad jeg skal med mit liv!

    SvarSlet
  5. at få søgt den gældssanering, som ville kunne få mig videre i livet..

    SvarSlet
  6. Noget med min far så det får sgu lov til at hænge lidt endnu.

    SvarSlet
  7. Det kunne være tilbundsgående oprydning og rengøring af syrummet. Eller måske hele huset?

    SvarSlet
  8. Er på den samme som Mai.. Synes sku altid jeg lidt bagefter med rengøringen.. suk.. Overvejer seriøst at tage imod det der nye tilbud om at man kan trække håndværkerlønnen fra - her gælder rengøring nemlig også
    Måske en ide til andre også?

    SvarSlet
  9. Rydde op i vores tøj. Tror seriøst der stadig ligger pigetøj str 3 år på hylderne, og pigen her i huset bliver 6 år lige om lidt.

    SvarSlet
  10. Vasketøj. Altid vasketøj. Det er jo et Sisyfos-arbejde, som man aldrig, aldrig kommer til bunds i, inden det er fyldt op igen.

    Lidt det samme er tilfældet med vores samling af digitale billeder, der ikke er blevet fremkaldt nogen af siden 2004 eller sådan noget. Heller ikke her kan jeg følge med til at sortere, gruppere og fremkalde, inden vi igen har taget en fire-fem hundrede nye billeder, som jeg også skal forholde mig til.

    SvarSlet
  11. Ja ja rengoerring, okomomi, barns trav....................osv det er jo de kedelige ting...............men de rigtige???? ja patter, mave, roev...............men nu bare mig............realitet, kniv skarp sind,hemninger, held.


    Lone

    SvarSlet
  12. Rengøring, oprydning you name it... synes jeg er bagud med alting!

    SvarSlet