onsdag den 10. august 2011

Hvad kan gøre dig i akut godt humør?


21 kommentarer:

  1. At et større problem eller andet der har gået mig på, bliver løst :)

    SvarSlet
  2. En aftale om en kop kaffe/øl/the (eller bare en aftale) i selskab med de mennesker jeg holder af!

    SvarSlet
  3. Som Lotteriet skriver er samvær med mennesker, jeg holder af, altid en sikker vej til glæde.

    Ellers kan en sjov youtube-video også bruges. :D

    SvarSlet
  4. en god sang, et sødt kompliment,

    SvarSlet
  5. Samvær med en flok gamle svømmevenner. Jeg griner altid, når vi er sammen!

    SvarSlet
  6. Det er så mor-agtigt at nogen formentlig ikke kan holde det ud, men ikke desto mindre er det sandt: når min datter griner!

    SvarSlet
  7. At selv om verden kan være skræmmende og stor, så er det trods alt mine fødder der træder på verden, og ikke den anden vej rundt.

    SvarSlet
  8. Overraskelser i hverdagen: en mand der synger på gaden, ældre der kysser i bussen og kærester der pludselig bryder ud i dans ...

    SvarSlet
  9. Et stort smil. Jeg er ret let at smitte.

    SvarSlet
  10. En sød kommentar, en blød berøring, et smil.

    SvarSlet
  11. Mine børn, eksempelvis da min 3 årige (imorgen) søn i morges under tøj-på-børste-tænder-ud-af-døren seancen, sagde : "Stop mor", og jeg totalt forvirret kiggede på ham?. Jeg elsker dig, mor. Prøv lige at spørger om jeg kom for sent på arbejde i morges, for jeg var da nødt til lige at sidde og kramme de to lækre unger jeg har sat i verden fem minutter ekstra.

    SvarSlet
  12. At se forældre behandle deres børn respektfuldt.

    SvarSlet
  13. Så mange forskellige ting, at der slet ikke er plads til at nævne dem i kommentarfeltet.

    SvarSlet
  14. et par gode drinks! nej - det gør mig vist bare ret fnisende.. :-S
    Enig i alt ovenstående
    (ok. Den kom jeg nemt om ved, skal nok gøre det bedre næste gang..)

    SvarSlet
  15. Et spontant kram fra min datter (ja ja, det er for mor-agtigt, men sådan skal det åbenbart være for tiden hos mig;-))

    SvarSlet
  16. jeg er kvinde saa kun en mand goer ting akut hos mig.

    Lone

    SvarSlet
  17. En SMS fra min sjoveste kollega!

    SvarSlet
  18. Hey Ya af Outkast, bringer altid mit humør i top

    SvarSlet