søndag den 7. august 2011

Hvad skal du gøre i dag, som gør dig glad?


17 kommentarer:

  1. Hente unger og slentre hjem mens vi taler om dagen, med to små hænder i mine

    SvarSlet
  2. Spise frokost med en skøn veninde!

    SvarSlet
  3. Være sammen med min kæreste og lade sure pligter og 'burde nok' ligge hjemme...

    SvarSlet
  4. Skrive bryllupstale til ham den skønne jeg skal giftes med om knapt 14 dage. Det gør mig både glad og rørt!

    SvarSlet
  5. Løbe med nummer på maven. Tiden bliver ikke prangende, men jeg er tilbage efter en skade, og dét er jeg glad for!

    SvarSlet
  6. Venter besøg af en, som kunne være et potentielt kæresteemne?? :O)

    SvarSlet
  7. Kysse og kramme min søn, når jeg kommer hjem fra min første arbejdsdag efter barsel.

    SvarSlet
  8. Ride min skønne hest.

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
  9. Spise det sidste stykke af den lækre rabarberkage jeg lavede i lørdags :-)

    SvarSlet
  10. Spise rødvinskage, drikke Baileys og læse i bogen "Den sidste gode mand", og det hele skal foregå i min stol eller i sofaen. ahhh. så har man det godt.

    SvarSlet
  11. Flette fingre i sofaen med min mand, spise takeout og drikke rødvin..

    SvarSlet
  12. Ser det her indlæg aaaaaalt for sent.
    Fra morgenen af ville jeg have svaret 'besøge min søster og passe min fars hund'.
    Det der blev det bedste ved idag var nøjagtigt det samt at kravle op i min nieces køje indtil hun faldt i søvn, fordi hun var ked af det og lige kunne bruge lidt tryghed at falde i søvn på. Så bli'r jeg sgu lidt pussenusset om hjertet :O) <3

    SvarSlet
  13. På arbejde og forberede et spændende oplæg om målcirkler (evalueringsværktøj som vi skal implementere på det 10.-klasse center hvor jeg arbejder) - men det er nu mest fordi jeg skal se en masse af mine søde kolleger igen efter n lang sommer - det gir altid go stemning!!!

    SvarSlet
  14. Jeg skal cykle hjem til Amager og hente min søn tidligt og bage pandekager til ham, for det er det aller bedste han ved. Og hvis jeg er rigtig heldig, kommer cykelturen til at foregå i tørvejr:-)

    SvarSlet
  15. Spise middag med to gamle studieveninder, det bliver så hyggeligt.

    SvarSlet
  16. i dag er nu nat for mig og 100 aar siden man skulle svarre...............Jeg skal imorgen.........voere soed og luftig.

    Lone

    SvarSlet