onsdag den 17. august 2011

Nænv tre ting, du ikke kan leve uden.


16 kommentarer:

  1. Mand, børn og tid til mig selv
    - i lidt forskellig rækkefølge, alt efter hvilken dag, du spørger mig ;-)

    SvarSlet
  2. Ro, alenetid og Salmiakki lakridschokolade.

    SvarSlet
  3. Familien, min mobiltelefon og fysikken til at gøre det, jeg gerne vil.

    SvarSlet
  4. Mine forældre, min computer og min frihed :)

    SvarSlet
  5. Min mand, min søn og rejser

    SvarSlet
  6. mine børn , min mor og mad :)

    SvarSlet
  7. Glæde, kærlighed og indre ro.

    SvarSlet
  8. Mad, væske og ilt! Jeg vil også gerne have toiletpapir, men jeg vælger altså mad i stedet. ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil nødig undvære min søn, Pepsi Max og min mobil ;)

    SvarSlet
  10. mand, søn og datter

    SvarSlet
  11. Familie, chips og min mobiltelefon

    SvarSlet
  12. Koerlighed, fysisk kontakt, inspiration.

    SvarSlet
  13. Familen, Bøger og Nikon

    SvarSlet