onsdag den 3. august 2011

Hvad har du fået af ros indenfor den seneste uge?


13 kommentarer:

  1. At jeg ramte den der volleyball rigtig flot, at jeg er handlekraftig, kreativ tænkende, god til at samarbejde, jow jow.

    SvarSlet
  2. At jeg er sød og dejlig :O)

    SvarSlet
  3. At min nye hårfarve er pæn :-)

    SvarSlet
  4. At jeg er god til at finde ting, der er blevet væk :)

    SvarSlet
  5. At jeg tager gode billeder; man bliver i godt humør af at være sammen med mig - og så laver jeg åbenbart nogle rigtig gode salater :-) Nå jo - mine evner til at male vægge er vist også forbedret med tiden...

    SvarSlet
  6. "Mor dine lår er fastspændte" fra min 8 årige datter :-)
    Det hun mente var, at lårene var store - og ikke som jeg troede - faste.. Ha ha

    SvarSlet
  7. En meget ung pige sagde til mig: Du har sådan en god energi, - sådan rigtig kærlig.
    Der blev jeg mundlam og sådan grundglad.

    SvarSlet
  8. 'at jeg var en skat' - fordi jeg klarede dement farfars hjemkomst fra hospital med efterfølgende 2 besøg og opdateringer på plejehjem, mens hans to sønner var på ferie. Fandme osse fortjent, den ros!

    SvarSlet
  9. Min yngste synes, at mit (nyfarvede) hår var rubinrødt..... han elsker den farve ;0)

    SvarSlet
  10. At jeg er skoer og at jeg skal blive ved med at voere det. At jeg gor alt hvad jeg kan. At jeg har loekre bryster.

    Lone

    SvarSlet
  11. Jeg blev kaldt helvedesmaskinen efter en uge på sommerhøjskole hvor jeg kørte på mtb-holdet og næsten kunne følge med drengene. Og nogle gange sætte dem op ad bakke.
    Det tog jeg som et meget stort kompliment!

    SvarSlet
  12. At en af mine kolleger syns jeg er hamrende dygtig og dejlig at arbejde sammen med! det luner, for jeg vil nemlig gerne være begge dele...

    SvarSlet