onsdag den 3. august 2011

Hvilken fejl begår du igen og igen?


20 kommentarer:

  1. Spiser for meget chokolade og får dårlig samvittighed bagefter. ALDRIG mere, siger jeg til mig selv, igen og igen..
    Lige indtil næste gang..
    Mit kongerige for chokolade!!
    Hmm....
    :O)

    SvarSlet
  2. Morten Sabroe skriver i "Du som er i himlen": ".. En mand, der bliver bevidst om sin egen dødelighed. Det har han været før som ung mand hvor han fik at vide han havde en hjertesygsom, men dengang lukkede dødsangaten sig om ham, og det der kunne være blevet til bevidsthed om døden, blev kun til angst for den".

    Jeg er manden, der fik at vide jeg har en hjertesygdom, og jeg er manden hvis fokus ramte det forkerte. Det er en evig fejl.

    SvarSlet
  3. OK, der røg måske lige et par bogstaver til og fra dér. Hov.

    SvarSlet
  4. At tage hjem fra arbejde, selvom jeg ikke er færdig med alle dagens opgaver og sige til mig selv at: "Det laver jeg lige færdigt i aften".

    SvarSlet
  5. Bliver så ivrig, at jeg taler alt for meget. (og lytter lidt for lidt).

    SvarSlet
  6. Stoler for meget på at jeg kan improvisere mig gennem opgaven.
    Omtanke er jo ikke en dårlig ting!

    SvarSlet
  7. Afbryder andre når de taler for at fortælle noget om mig! Belastende! arbejder virkelig på det

    SvarSlet
  8. Stoler på at min ex-mand holder sine aftaler med ungerne...

    SvarSlet
  9. Jeg er evig tidsoptimist og går derfor ofte i seng med følelsen af, at jeg IGEN ikke nåede det, jeg ville. Dét er så utilfredsstillende og derfor en klar fejl

    SvarSlet
  10. Siger nej til ting jeg burde sige ja til...

    SvarSlet
  11. At jeg har for store forventninger til alle - og at jeg ikke kan lade være med at planlægge alting. F.eks. Hvis vi ikke skal noget en weekend, har jeg i mit hoved forestillet mig, hvordan vi skal hygge os og lave nogle ting sammen - men det kommer aldrig til at gå sådan. Og så kan jeg godt blive lidt småsur over det.. DET må virkelig være belastende for andre - og for mig selv..

    SvarSlet
  12. glemmer at tage hensyn til mig selv, og mærke efter, hvad jeg har lyst til - istedet for at tænke på alle andre først.

    SvarSlet
  13. Antager, at jeg er frygtelig kedelig....

    SvarSlet
  14. Gang på gang bliver jeg sur over, jeg ikke kan finde ud af at få blok verdenen til at fungerer. Hvordan kan jeg få mit navn til at stå, som jeg kan se flere andre har, så der ikke bare står anonym.
    Jeg vil gerne ud i verden og fortælle andre om mine ting og meninger.... og så nytter det jo ikke at være anonym :-)

    SvarSlet
  15. At jeg laver aftaler med mig selv - som jeg ikke holder.

    SvarSlet
  16. Jeg raaber alt for meget af mine unger.

    Lone

    SvarSlet
  17. Jeg glemmer gang på gang at jeg ikke kan rydde op. Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg bilder mig selv ind at jeg kan det der med sortere og holde orden for hele huset.

    SvarSlet
  18. Sætter mig ved pc'en og glemmer tiden, så vi igen får aftensmad senere end kl 20, hvor Rasmus skal i puttemode...

    At aftaler jeg laver med mig selv ikke er lige så vigtige om aftaler jeg laver med andre...

    SvarSlet
  19. Tænker på og bekymrer mig over ting, jeg egentlig ikke har nogen indflydelse på.

    SvarSlet