lørdag den 6. august 2011

Hvilket menneske er du misundelig på og hvorfor?


17 kommentarer:

  1. Min søster - hun er på alle måder en bedre udgave af mig.

    SvarSlet
  2. Mennesket inde i hovedet på mig selv.
    Jeg ville ønske, jeg kunne vende vrangen på mig selv.

    SvarSlet
  3. En af mine veninder, hun har (i mit hovede) det perfekte liv.

    SvarSlet
  4. Bethany, fordi hun ved hvem hun er!

    SvarSlet
  5. Det skal du nok ikke regne med, Dilemma!! Ved kraftedemig hverken ud eller ind.


    Skal jeg så også svare?

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. ^^Nogle mennesker er bare så forudsigelige.

    SvarSlet
  8. Jeg er misundelig på min mormor.

    Og det er jeg, fordi hun var gift med min morfar (Det ser sgu da helt forkert ud, det der), og fordi hun altid formåede at være helt sin egen, uanset hvad folk sagde.

    SvarSlet
  9. Bethany, fordi hun har så mange næser i numsen!

    Katrine

    SvarSlet
  10. Ikke nogen..
    Misundelse er en seriøs grim ting, og jeg vil faktisk allerhelst være mig selv.
    Lov-a

    SvarSlet
  11. Jeg er på mange måder rigtig rigtig glad for mit liv: Min dejlige mand, skønne datter, søde familie og fantastiske veninder. Men jeg bliver tit jaloux eller måske endda misundelig på alle dem, der har fået sunde og raske børn og som ikke skal kæmpe alle de kampe vi skal og leve i den der konstante angst...

    SvarSlet
  12. Jeg er misundelig på smukke kvinder. For det bliver jeg aldrig.

    SvarSlet
  13. Jeg er ret misundelig på hende bag denne blog: http://hyperboleandahalf.blogspot.com/
    For hun er sjov og kan leve af det... Desuden er hun også køn...

    SvarSlet
  14. Renée Toft Simonsen, fordi hun knalder med Thomas Helmig :)

    SvarSlet
  15. Min datter på 4½. Fordi hun lige nu er SÅ marcipanlækker når hun begejstret hopper rundt på det yderste af tåspidserne, simpelthen fordi hun er så smækfyldt med livslyst. Og fordi hun lige nu er der hvor jeg gerne selv ville være: I total ro med mig selv, ubevidst, levende...

    SvarSlet
  16. Min kære veninde, der lige har fået en lille datter. Det gad jeg rigtig godt var mig:-)

    SvarSlet
  17. Jeg er altid misundelig i floeng og ender altid i kaos uden at vide helt hvordan og hvorfor .

    Lone

    SvarSlet