fredag den 26. august 2011

Hvad er du allermest opsat på at nå inden du dør?


12 kommentarer:

  1. At LEVE hver eneste dag, så jeg ikke, når jeg sidder på den lille sky, i en hvid natkjole, kan komme og sige at "Det fik jeg aldrig prøvet, eller gjort .."
    Det ville ærgre mig gul og grøn!! Og det ser altså ikke så smart ud til en hvid natkjole..

    SvarSlet
  2. At se mine børn vokse op, opleve dem "komme i vej" og dermed give mit liv videre til dem, så de kan give det videre til deres børn osv.
    Og alt imens det sker, så vil jeg yde, nyde, give, tage, grine, græde, elske, spise, rejse, drømme og udvikle mig.

    Som Johannes Møllehave siger: "Man skal leve sit liv, så selv bedemanden bliver ked af det, når man dør" :)

    SvarSlet
  3. At leve livet..

    Eller i hvert fald at leve hver dag uden fortrydelser og ærgelser over noget, jeg ikke fik gjort / turde gøre..
    At nå at berede mine tre piger bedst muligt til at leve deres liv..
    Og at nå at spise al den kage og drikke al den kaffe og rødvin, der findes i verden!

    SvarSlet
  4. Finde ud af, hvad mit livsformål er.
    Og finde ud af hvorfro min offerenergi fylder så meget :0)
    Karinna

    SvarSlet
  5. At rejse! Roadtrip tværs over USA, Indien, Afrika, Østasien, Mellemøsten etc etc.

    SvarSlet
  6. at se alle mine børn blive voksne ...

    SvarSlet
  7. DET har jeg slet ikke spekuleret på! Der er da nogle lande, jeg har tænkt mig at se inden jeg blir' gammel - men hvem siger, at jeg bliver gammel..
    Jeg tænker nogen gange over, hvad der ville ske' med børnene, hvis jeg pludselig døde f.eks. kørt over eller lign. Jeg ville virkelig VIRKELIG have det dårligt, hvis ikke jeg fik mulighed for at se dem vokse op og blive voksne.(får det helt dårligt bare ved at skrive det)
    MEN heldigvis ved meget få af os, hvornår vi skal herfra, så derfor går jeg ikke og spekulere over, hvad jeg skal nå inden.
    Jeg satser da på at blive gammel!

    SvarSlet
  8. Lige nu oensker jeg selvfoelgelig alt godt for mine drenge.....men Annamette... jov jeg oensker ogsaa lidenskab saa de blaffer, boegler hungrer og skoelver.

    Lone

    SvarSlet
  9. At kunne sige inden jeg lukker mine øjne at jeg ikke fortryder noget.

    SvarSlet
  10. At leve livet så jeg ikke fortryder noget. Og se mine børn blive voksne (og måske noget med nogle børnebørn)

    SvarSlet