fredag den 12. august 2011

I hvilken periode af dit liv, har du følt sig allermest lækker?


11 kommentarer:

  1. Da jeg var i kibbutz og lyshåret = lækker :o)

    SvarSlet
  2. Det sidste halve år af 3. g og i midten af min graviditet (nogle år efter gymnasiet), hvor man endnu kun havde fået større bryster og en fin rund mave - ikke større røv/lår/kinder/mormorarme etc.

    SvarSlet
  3. Når jeg har været gengældt nyforelsket...

    SvarSlet
  4. uhh, den er svær.. Naturligt ville jeg sige - I de unge år - men på den anden side var de år også forbundet med stor usikkerhed.. så nej..

    Når jeg bliver flirtet med, tror jeg.. Men hvor er det vattet kun at føle sig lækker, når andre bemærker en.. duer heller ikke...

    Jeg tror egentlig, at jeg føler mig mest lækker når jeg gør mig klar til fest; med fedt hår, lækker make up, velplejet hud og smart tøj. Så føler jeg mig sku' i hopla!

    SvarSlet
  5. NU og det sidste år :) Min krop er stort set som den var før, det handler mere om at jeg er i harmoni med mig selv og går i det tøj jeg egentlig altid har haft lyst til, men ikke rigtig har turdet før.

    SvarSlet
  6. Jeg er enig med Hellepelle, en gensidig nyforelskelse er det, der får mig til at føle mig lækker.. :O)

    SvarSlet
  7. Venter stadig på den periode... Håber snart den indfinder sig

    SvarSlet
  8. Lige nu! Konstant for travlt har gjort mig mere skinny end jeg længe har været og så er jeg udover de der stramme tyvere, hvor det fra omverdenen forventedes, at man var meget lækker....what a relief!

    SvarSlet
  9. ved det da ik.. det er jov on and off....men moend faar mig mest til at foele mig loekker.

    Lone

    SvarSlet
  10. Jeg ved ikke om det tæller som en periode men jeg føler mig ofte rigtig lækker dagen efter sex med kæresten ;0)

    SvarSlet
  11. Efter jeg fik mit første barn. For real! Jeg var slank med de største bryster (C-skål)... var er fantastisk halvt år...

    SvarSlet