mandag den 27. juni 2011

Du kan få ét ønske opfyldt i dag, hvad er det?


31 kommentarer:

  1. at vi bliver ved med at voere sunde og raske.

    Lone

    SvarSlet
  2. At stå op om morgenen og se frem til resten af dagen.

    SvarSlet
  3. At lillebror, som jeg bærer i maven med forventet ankomst i morgen har det super godt og får en god start på livet en af de kommende dage....

    Det må da være noget af et livsbekræftende ønske!

    Kommende mutti;)

    SvarSlet
  4. at jeg og mine bliver lykkelige, uanset hvor livet bærer os hen!

    SvarSlet
  5. At min yngste søn aldrig var blevet syg.

    SvarSlet
  6. En enkelt ny læser eller to would make my day :o)

    SvarSlet
  7. At vi bliver rigtigt kærester...

    SvarSlet
  8. At jeg bliver glad for mit arbejde igen

    SvarSlet
  9. En positiv graviditetstest...

    SvarSlet
  10. 2-3 millioner KR ... TAK

    SvarSlet
  11. Jeg ønsker inderligt at min fremtidige aftensmad ikke brænder på, da jeg er psyko sulten (:

    SvarSlet
  12. At én som står mig nær, holder op med at drikke.

    SvarSlet
  13. langt flere timer inden det bliver i morgen...

    SvarSlet
  14. At jeg kunne flyve lige hvorhen jeg ville med hele min familie og til hver en tid.

    SvarSlet
  15. Mit ønske ville være at jeg var rask, for det påvirker hele vores familie at jeg er det.

    SvarSlet
  16. At jeg vinder i lotto på lørdag, så jeg kan købe et hus, hvor man må have gravhund, og hvor der er plads til min lillesøster kan få egen "lejlighed", så hun kan bo gratis i KBH under studierne.

    SvarSlet
  17. At se 10 år frem i tiden - bare et lille glimt

    SvarSlet
  18. At jeg vil få alle ønsker opfyldt i fremtiden!

    SvarSlet
  19. Hvis jeg kunne, ville jeg ønske, at jeg ikke havde ADHD.

    Jeg er den eneste, i hele min familie, der "fejler noget". Jeg har et stærkt netværk, en god og støttende familie, og jeg er i "behandling" efter eget ønske, men alligevel føler jeg mig meget .. Tabt. Jeg føler mig fucking tabt.

    Jeg kan ikke slippe tanken om den læge, der sagde, at det med al sandsynlighed er fordi, jeg er født 12 uger for tidligt.

    Jeg føler mig straffet. Straffet, før jeg overhovedet kunne gøre noget, der kunne retfærdiggøre at jeg skulle straffes. Jeg føler, at jeg er kommeet straffet og brændemærket til livet, og at jeg for altid vil være det.

    Jeg erkender, arbejder og forsøger kraftedeme røven ud af bukserne. Det skal nok gå, og jeg skal nok få mig det liv, jeg ønsker. Men alligevel.

    Jeg ville ønske, jeg var kommet ren og retfærdigt til livet. Uden ADHD.

    SvarSlet
  20. @anonym med ADHD jeg håber du ser det her!
    Din kommentar gjorde stort indtryk på mig. Jeg har selv ADHD og har valgt at leve anderledes med det. Du er velkommen på min blog, så vil jeg gerne høre lidt mere om dig, hvis du har mod på det!
    Mange tanker
    Anne

    SvarSlet
  21. Onkel Anne,

    Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvordan jeg skriver til dig? Måske er jeg blind. Jeg prøvede så at skrive en kommentar, men jeg kunne ikke blive godkendt - igen, måske er jeg blind, og kunne bare ikke finde ud af, hvad jeg skulle vælge!

    Jeg er ked af at bruge bloggen hér, men jeg kunnne ikke lige finde ud af, hvad ellers jeg kunne gøre. Kan anonyme ikke skrive på din blog? Eller findes der en mail til bloggen?

    SvarSlet
  22. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  23. Undskyld anonym det er onkelanneblogspot.com

    SvarSlet
  24. Anonym det er:
    onkelanneblogspot@gmail.com

    SvarSlet
  25. Onkel Anne,

    Tak! Jeg sender en mail i nærmeste fremtid.

    SvarSlet
  26. At jeg kunne spole tiden tilbage til den 21 november 2011 og gøre alt om med min nuværende eks kæreste.. Vil gøre det forbi på en ordentlig måde der gør at vi i dag ikke er fjender.

    SvarSlet
  27. bli kjæreste med han jeg er betatt av.

    SvarSlet