mandag den 20. juni 2011

Hvilket mål har du sat for dig selv i år?


26 kommentarer:

  1. 2 ting jeg skal tabe mig og jeg ønsker at være mere kreativ :)

    SvarSlet
  2. At sige mindre 'nej' til børnene og mere 'ja' til alt i livet!

    SvarSlet
  3. Jeg skal være færdig med min BA.

    SvarSlet
  4. At jeg skal sparke røv på mit arbejde!! Inden jeg går på barsel til jul...

    SvarSlet
  5. At jeg skal være mig selv, uanset hvad andre så siger om det.

    SvarSlet
  6. At tabe mig 18 kilo. Har nået de første 12 snart, så det burde næsten være muligt! :)

    SvarSlet
  7. At starte på en uddannelse (og blive på den), at planlægge bryllup og at tabe mig (9 kg down, 21 to go)

    I øvrigt en skide god ide med denne blog, elsker at læse hvad andre skriver ;)

    SvarSlet
  8. At være lykkelig. Det mål sætter jeg mig hvert år, jeg ønsker det når jeg ser et stjerneskud, når jeg nyser tre gange i træk, og når jeg siger det samme i munden på min skønne mand. Og det lykkes. Hvert år.

    SvarSlet
  9. At jeg sammen med mine to nærmeste kolleger finder ud af, hvordan vi får en 6. klasse med 30 elever til fungere godt socialt samt at yde deres yderste og ende med gode prøvekarakterer i 9. klasse.

    SvarSlet
  10. At finde at arbejde, hvor jeg trives med både kolleger og arbejdsopgaver.

    SvarSlet
  11. At slappe lidt mere af. Sådan oppe i hovedet. Og ikke tage livet så alvorligt...

    Har også et mål om at holde 2 ugers sommerferie, et om at gøre det godt på jobbet og et om at blive ved med at være sund. Og et om at være mere nærværende med min mand. Shit der er ikke timer nok! Nogle der sagde "kvinde-selvudviklings-helvede?"

    Og så skal jeg overskride mine grænser og prøve at lege "The penis game" med manden :-D

    SvarSlet
  12. At jeg skal være tro mod mig selv og lære at det er ok at sige hvad man føler.

    SvarSlet
  13. At jeg bliver sygeplejerske d. 28.

    SvarSlet
  14. At blive kandidat og få et arbejde:)

    SvarSlet
  15. At jeg skal lade være med at blive deprimeret over at fylde 50 (fordi jeg for helvede føler mig som noget der er meget yngre) og at det vil være passende at løbe et marathon i denne anledning. Altså fødselsdagen. Så nu skal jeg løbe den 20. august i Helsinki......hjælp....

    SvarSlet
  16. At lære at trække vejret lidt længere ned i maven, geare ned og slappe af.. Bage flere småkager.. Være gladere.. Ha mere sex..

    Egentligt bare mere sex og flere småkager! Så kommer resten sikkert af sig selv!

    SvarSlet
  17. At være mere glad. Ikke at jeg ikke er/var glad i forvejen, men det er bare SÅ vigtigt. Og det er at være mere glad sammen med mig selv, min kæreste, mine forældre, mine børn, mine veninder, mine kollegaer, etc.

    SvarSlet
  18. at komme vel igennem mit livs udfordring; at få tvillinger i tillæg til 2 årig - det går godt, nu hvor vi er næsten halvvejs gennem året, men hårdt er det nu stadig, så jeg satser fortsat på at komme vel igennem året og glæde mig over at det gik, at jeg har tre fantastiske børn,at nattesøvnen vender tilbage og håber at manden stadig er ved min side (selvom hans kone bliver ind i mellem bliver et lidet charmerende uhyre af mangel på nattesøvn)...

    SvarSlet
  19. At gøre min søn til storebror, for det vil han nemlig rigtigt gerne være.

    SvarSlet
  20. Jeg vil finde mere indhold i mit liv, jeg vil blive bedre til at sige nej til folk der tværer mig ud, gang på gang, jeg vil genfinde mit selvværd og jeg vil holde fast i skolen og blive til noget.

    Jeg vil finde mod til at fortælle min far, hvor ked af det han gør mig, og jeg vil fortælle min mor, at jeg ville ønske, at hun gad bruge tid på at være en mor for mig.

    Og jeg vil holde op med at kalde mig selv for fed og kaste op i bruseren efter hvert måltid.

    SvarSlet
  21. -Begynde at blogge
    -være mere nærværende og opmærksom både på arbejde og hjemme
    -Lave flere ting sammen med mine to ældste døtre
    -Være mere initiativtagende overfor veninder, jeg gerne vil se mere
    -Læse flere bøger fremfor tv og computer
    -Mere sex

    Kan se at jeg er i fuld på alle områderne :)

    SvarSlet
  22. Faa job, voere glad.

    Lone

    SvarSlet
  23. jeg skal kunne løbe 5 km på 25 min. samme mål som sidste år :D

    SvarSlet
  24. Jeg har sat mig 3 mål: 1. Jeg skal være selvstændig 2. Jeg skal have et barn og 3. Jeg skal have en lejlighed i Berlin.

    Heldigvis ikke særlig ambitiøst

    SvarSlet