tirsdag den 21. juni 2011

Hvilken romantisk begivenhed ændrede dit liv?


19 kommentarer:

  1. En nat i et telt på Skanderbog Festival 2004 :)

    SvarSlet
  2. Mit bryllup.. Er svaret, jeg helst ville ha givet.. Men det var sgu en fesen affære - og romantisk nok ikke det, der beskriver det bedst - selvom det jo egentlig ændrede mit liv..
    Sååå, vil være nødt til at sige min ældste datters fødsel! Så romantisk det nu kan være med topkvalme og lavt blodtryk - men hold nu kæft, så forelsket man blev! Og livet blev vendt på hovedet, centrifugeret og hængt til tørre..

    SvarSlet
  3. Da min mand friede til mig på vores 3-års dag - for 4 år siden! Fantastisk aften som endte med store gin&tonics, mange cigaretter og os der lavede gæsteliste og snakkede brylllupsdrømme :)

    SvarSlet
  4. En nat i et telt på Skanderborg Festival 2004....Ej det passer ikke men den lå lige til højrebenet. Men jeg tror at det mest romantiske der har ændret mit liv, var da jeg var gift og var til et bryllup, og mit ægteskab i forvejen var ved at ebbe ud, og jeg bare så hvor romantisk det kunne have været. Jeg ved godt man måske ikke skal sammenligne sit eget liv med andres, men nogle gange bliver man nødt til det hvis man vil have forandring.

    SvarSlet
  5. da min daværende kæreste - og nuværende mand - i forbindelse med en tivoli date stod udenfor mit vindue og sang serenader på toppen af sin bil med en guitar - uden at kunne hverken synge eller spille - men det var til stor fornøjelse for nabolaget og jeg tænkte at en så skør gut fik man det da aldrig kedeligt med - det er rigtigt her 9 år og tre børn senere...

    SvarSlet
  6. En tur til Kreta, hvor vi fik verdens bedste Fruit de Mer med masser af hvidvin og min kæreste kun syntes, det var charmerende, at jeg spiste så meget. Da vidste jeg, at han skulle være min mand. Det er 16 år og tre børn siden, men han er der endnu - og lavede grillede tigerrejer så sent som i forgårs.

    SvarSlet
  7. Nu har jeg stadig mand og ægteskab til gode. Og min er måske lidt modsat af andres. Jeg kom ud fra et rigtig usundt forhold, hvor jeg havde gået utrolig meget på kompromis med mig selv, fordi ham jeg var sammen med fik en depression og det blev min opgave, at han havde det godt. Et stykke tid efter, at jeg havde gået fra ham, fik jeg et langt brev med en ærlig og uforbeholden undskyldning, og en lang beskrivelse af hvor godt et menneske jeg er og så videre. Det ændrede mit liv, fordi jeg blev klar over, at jeg aldrig skulle gå på kompromis igen og at det ikke havde været mig der var helt forkert..

    SvarSlet
  8. Jeg tror kynikeren i mig sørger for at jeg aldrig kommer for tæt på noget der kunne minde bare den mindste smule om romantik.

    SvarSlet
  9. Tror desværre ikke at der har været romantiske begivenheder, der har ændret mit liv :-( men der har været romantiske stunder og der har også været masser af ændringer ;-)

    SvarSlet
  10. Første gang jeg var sammen med ham der nu er min mand var på en interrail-tur i Frankrig. Selvom vi havde kendt hinanden i nogle år inden kysseriet startede blev det ligesom ikke italesat om det bare var en sommerflirt eller skulle føre til mere. Nu ville skæbnen at jeg skulle videre til trompetfestival i Serbien og han skulle blive hjemme i Frankrig og arbejde. Det viste sig at hans bror og to gode veninder også skulle til serbien og jeg havde en fest med dem, altimens jeg spekulerede som en gal på hvad jeg egentlig havde gang i. Som tiden gik fik jeg mere og mere ondt i maven af bare sommerfugle, tvivl og forelskelse. Men da jeg trådte ind ad min hoveddør et par uger efter fandt jeg det fineste kærestebrev med ubehjælpeligt tegnede hjerter og håndskrevne kærlighedserklæringer - og så var jeg solgt. Nu har jeg importeret ham til Danmark, vi er blevet gift og skal være forældre til august. Men det allerførste kærestebrev glemmer jeg aldrig :-)

    SvarSlet
  11. da jeg lagde alt jysk jordbundenhed og snusfornuft på hylden kastede mig med ind i drømmende om en fælles fremtid, som den helt fantstiske unge mand så energisk og engageret fortalte om, da jeg første gang mødte ham in real life - efter at have chattet i 2 måneder. Ringede til mine forældre og fortalte jeg skulle giftes med en mand, de aldrig havde mødt .. ha ha.
    Det er 11 år siden og det har været den ultimative bedste beslutning jeg nogensinde har taget. Vi er stadig gift, har barn og er lykkelige :)

    SvarSlet
  12. Da jeg gik hånd i hånd med mit livs udkårende i et tyst Odense, hvor sneen knirkede under fødderne på os. Vi var bare så smaskforelskede og havde stadig hverdagens trummerum til gode med den daglige planlægning af, hvordan vi fik familielivet til at glide på skinner. Det kan nu altså også have sine romantiske øjeblikke. I hvert fald er det vigtigt at skabe dem, ellers løber vi surt i det.

    SvarSlet
  13. Da jeg for 17 år siden spurgte den her fyr som jeg kun lige havde set 2 minutter i øjnene om vi skulle køre en tur i Radiobiler... Hans hånd på mit lår... Et kys... - og nu 17 år, en lang forlovelse, et lille bryllup, 2 børn, en masse kriser og dejlige stunder er vi stadig de to der tog en stille tur i en radiobil uden at ane at turen ville vare evigt :)

    SvarSlet
  14. Da jeg moedte Hakim i en elevator i Paris, og blev smask foreolsket, vi blev gift, senere skildt....men jeg bor stadig i Paris

    Lone

    SvarSlet
  15. For godt tre år siden var Manden og jeg var kåde og vilde, men desværre løbet tør for prævention. "Det går jo nok den ene gang." tænkte vi og havde en fantastisk skøn og romantisk aften.
    9 måneder senere fødte jeg vores datter, og vupti, var tilværelsen vendt på hovedet for altid.

    SvarSlet
  16. Faktisk er den, klassisk set, mest romantiske begivenhed i mit liv også den der ændrede det mest.
    Da jeg stod på en mark under stjernerne og han spurgte om jeg ville gifte mig med ham og jeg sagde ja.
    af alle de forkerte årsager og det blev på den eneste måde det kunne: knugende, virkelighedsforrykkende, skævvridende og ødelæggende.
    Men jeg ville aldrig have været mig, som jeg er i dag uden det og det er det gode der kom ud af den historie.

    SvarSlet
  17. Da en kollega i en brandert til julefrokost i det tidligere Gestapo-hovedkvarter i KBH meget overraskende erklærede at han var forelsket i mig (uagtet at han var i meget fast forhold). I det øjeblik gik det op for mig, at jeg også var forelsket i ham.
    Og det er jeg heldigvis stadig. Nu er jeg bare gift med ham og venter vores andet barn.

    SvarSlet
  18. Da Hr. F blinkede til mig til en koncert og bagefter skrev en sms om at han godt ville have kysset mig!

    SvarSlet
  19. Da ham jeg havde haft et godt øje til i et par år pludselig kyssede mig til en fest... kort tid efter var vi begge skilt, boede sammen og er i dag 5 år efter min mand, far til mit 2. barn og den person der gør mig lykkelig, sådan helt ind hvor det suser i maven!

    SvarSlet