fredag den 24. juni 2011

Hvad har du sidst grinet over, så du fik tårer i øjnene?


22 kommentarer:

  1. Det er så langt tid siden at jeg har glemt det :)

    SvarSlet
  2. Et spil Cranium, som udartede sig til meget entusiastisk Klap en sang gætteleg. Man skulle nok have været der...

    SvarSlet
  3. sidst jeg var sammen med familien til grill-aften.. :O)

    SvarSlet
  4. Sammen med en veninde kan bare huske vi grinede og der var taarer men aner ik hvorfor.

    Lone

    SvarSlet
  5. Det har jeg glemt - skræmmende..

    SvarSlet
  6. Da ham fyren jeg dater tog sine briller på efter vi havde knaldet og kondomet hang fast i dem... ;)

    SvarSlet
  7. Det var i går, efter vi havde sendt alle skolebørnene på sommerferie og samtlige lærere gik ombord på "Tenna 2" i Vejle Havn og sejlede ud i fjorden med øl, snaps, smørrebrød, guitar og sang ombord. Stemningen var helt oppe og køre og der var adskillige situationer, hvor jeg både græd og brækkede mig af grin :)

    SvarSlet
  8. I går aftes, da vi havde sommerfest med alle de dejlige kolleger. Vi har en meget plat humor og jeg grinte flere gange, så jeg både fik tårer i øjnene og var ved at dratte ned fra stolen :-) Hvor var det en sjov aften!

    SvarSlet
  9. Sct Hans aften, hvor min bror mente at man kunne bruge det nedbrændte bål, til at prøve at gå på glødende kul.

    SvarSlet
  10. I aften til efterskoleafslutningsrevyen!!! :)

    SvarSlet
  11. Sidste gang jeg gjorde det kan jeg ikke huske, men jeg ved at jeg gjorde det den 10 Februar i Aalborg. Tak for det.

    SvarSlet
  12. Sidste lørdag, sammen med gode venner, der ikke havde været samlet længe. På et tidspunkt grinede jeg så meget, at jeg næsten ikke kunne få luft - og tænkte "Jamen så dør jeg da lykkelig"

    SvarSlet
  13. Forleden på arbejdet, hvor en mandlig gartner kørte rundt på havetraktoren i bar overkrop. Det var lækkert vejr. Min kollega iagttog ham misundeligt gennem vinduet og erklærede at hun ville have den tjans. Og hun ville også gøre det i bar overkrop. Forestillede os hvordan hun aldeles upåvirket trillede rundt på maskinen med brysterne i frit fald, lige ud til den meget befærdede vej. Derefter løb historien og vores fantasi helt af sporet, endte ca. med hun lå fastklemt – nøgen – under traktoren med et bryst i spænd i det ene hjul. Man skulle have været der…

    SvarSlet
  14. Her til morgen hvor vi ved morgenbordet talte om Sigurds Barrets fortællinger om biblen og min 7 årige datter sagde bekræftende at hun godt kendte historien om Eva og ham der Erling! So funny....

    SvarSlet
  15. I sidste uge på arbejdet, da hvor vi talte om hvorvidt chefer kan gøre alt på 2 minutter - siden de tror alle opgaver tager ca. den tid. Det blev til noget med 7 minutter og da en stakkels kollega (om noget helt andet) kom til at sige, at han havde bemærket, at hvis han brugte mere end 15 minutter på det, så sovsede det hele bare til - knækkede de mest fjollede af os fuldstændigt sammen. Sådan er livet på et kontor fyldt med økonomer...

    SvarSlet
  16. Da min stakkels mand knaldede hovedet ind i en låge tidligere i dag. Det lyder ondt, men det så bare så mega sjovt ud.

    SvarSlet
  17. Ham her: http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

    Hahahaha, åh jeg døøøør!

    SvarSlet
  18. Ha ha lige som Luna, saa hylede jeg ogsaa af grin af min mand, der kom lidt til skade! Vi har saadan et lille Harry Potter vaerelse/skab under vores trappe og imorges, da min mand skulle skynde sig ovenpaa for at hente vores datters madkasse, maste han sig forbi mig og de to smaa drenge, som stod i gangen for at kysse farvel. Og saa hang hans baelteloop fast i skabets doerhaandtag og hev ham tilbage, saa doeren aabnede og han vaeltede baglaens. Han kom heldigvis ikke til skade, men hold da op, hvor saa det sjovt ud og udtrykket i hans ansigt var guld vaerd. Nej, hvor jeg grinede, laenge efter de var gaaet, med taarer og det hele. Det er en af dem der, hvor man bare kan gense ansigtsudtrykket inde i hovedet og saa doe af grin igen!

    SvarSlet
  19. @Marie tak for en god lattertur!

    Jeg grinede i går, da jeg killede en af ungerne fra vuggestuen og hans latter er så skøn. Sådan lidt hæs og helt ned i maven. Og jo mere jeg grinede desto mere grinede han.

    SvarSlet