torsdag den 30. juni 2011

Hvem var den sidste person du havde en virkelig god snak med?


17 kommentarer:

  1. Veninde på en gåtur. Men generelt synes jeg man får snakket virkelig godt når man går

    SvarSlet
  2. Min bachelormakker, i nat over et par flasker rødvin efter vi begge er blevet sygeplejersker. Helt igennem fantastisk samarbejde er nu afsluttet, meget sørgmodigt egentligt.

    SvarSlet
  3. Min psykoterapeut... og før det, min søster.

    SvarSlet
  4. En jeg delte nogle øl med og fordi det blev for koldt i østre anlæg så måtte vi jo gå hjem til mig. Hvor jeg hang hendes jakke op og hun tog min arm ned. eller sådan noget.

    SvarSlet
  5. Min veninde, som er præst.

    SvarSlet
  6. Min søde kollega Louise, som desværre pønser på at skifte job.

    SvarSlet
  7. min lillesøster som altid lægger ører til, når der skal "læsses af"

    SvarSlet
  8. Min snart tre-årige datter.. Fordi hun er den perfekte samtalepartner, når jeg har nogle dybere spørgsmål, der skal findes svar på.. Mest fordi hun er så god til at få mig til at finde svarene selv.. Hun er simpelthen så god til at stille de rette spørgsmål.. "hvorfor?"

    SvarSlet
  9. Min amerikanske veninde.

    Lone

    SvarSlet
  10. Min veninde/medarbejder der stoppede idag fik jeg en rigtig god snak med - hun er nu skøn (:

    SvarSlet
  11. Min veninde Nina her i weekenden :)

    SvarSlet
  12. Min søn Rasmus på otte år. Han er nemlig (også) god til at stille spørgsmål, hvor jeg skal tænke over livets store emner inden jeg giver ham det rette svar.

    SvarSlet
  13. Min veninde, i et træ, ved en svensk skovsø.

    SvarSlet