tirsdag den 28. juni 2011

Hvis du kunne sige f**k det til een ting, hvad ville det være?


22 kommentarer:

  1. Jamen det gør jeg jo hele tiden. Nægter at svare det til kun en ting. Fuck det.

    SvarSlet
  2. har mange ting eller personer som får et fuck med på vejen kan ikke begrænse mig ;)

    SvarSlet
  3. Jeg ville ønske jeg kunne sige det lidt oftere i mit kontormiljø - jeg arbejder iblandt konsulenter, og vi har det med at være så skide procesagtige og anerkendende hele tiden, at jeg nogle gange er ved at kaste op!

    SvarSlet
  4. Min ubeslutsomhed!

    SvarSlet
  5. Kommunens sagsbehandlingssystem. Havde virkelig en tiltro til, at folk fik, hvad de var berettiget til og brug for, indtil den dag jeg selv havde brug for hjælp.

    SvarSlet
  6. Mit dårlige selvværd :)

    SvarSlet
  7. Svigermor! Især efter 4 dag i hendes selskab og 3 dage tilbage :-/

    SvarSlet
  8. Min boligsituation !!!

    SvarSlet
  9. Hvis du mener fuck det i betydningen af; at det skal nok gå så må det være, at jeg endnu ikke har fået tøj på, børstet tænder eller spist andet end koldskål i dag.

    Hvis du mener FUCK DET i betydningen af; det er det mest røv pik dumme, der er gjort så må det være den måde kommunerne forvalter de få penge de åbenbart har til rådighed! Penge før mennesker? FUCK DET!

    SvarSlet
  10. I Onkel Annes fortolkning, ville jeg sige det om min tidligere forretningspartner. ÆV!

    ...Men når så mit spamord viser sig at være 'berit', så kan jeg sgu godt lige grine lidt af det hele :)))))

    SvarSlet
  11. Den nye karakterskala og lorteregler, der gør at verdens sødeste mand ikke kan komme ind på nogen fornuftig uddannelse, fordi han har brugt lidt for lang tid på at komme ind på konservatoriet.

    SvarSlet
  12. Nu lød spørgsmålet på "hvis du kunne ..", men jeg har allerede op til flere gange sagt F**K af det her .. Min chef. Selvfølgelig bag hendes ryg og aldrig til andre end mig selv, men god DAMN it hvor kan hun ødelægge ens dag hurtigt.
    Så er det jo godt at ens medarbejdere er rigtig søde, så det er lidt nemmere at holde ud (:

    SvarSlet
  13. Siger fuck tit over alle mulige besvoerligheder...men aldrig RIGTIGT... maaske kun til mig selv rigtigt FUCK .

    Lone

    SvarSlet
  14. Jeg ville sige FUCK til min mor fordi hun gav mig de værste opvækstbetingelser - overhovedet.

    Så FUCK DIG MOR!

    SvarSlet
  15. betale regnimger, ej hvor jeg hader det! Mest fordi man SKAL gøre det, øv bøv, inden et bestemt tidspunkt..

    SvarSlet