fredag den 24. juni 2011

Hvad ønsker du at bruge mere tid på?


19 kommentarer:

  1. Mig selv! Og kreative ideer og puslerier ...

    SvarSlet
  2. Ha ha, jeg er vist ikke den eneste:-) Mig selv, Me, Moi! I alle mulige afskygninger.. Og mig-tiden skal bruges til at sove, til at lægge ansigtsmasker, shoppe, være kreativ, sove, ordne fødder, læse, bage kager, sove, ordne negle.. Og sove - fik jeg nævnt det?

    SvarSlet
  3. Rengøring! Og mine unger... Ville ønske at hverdagen ikke var så presset, så der var mere tid til at lege/spille

    SvarSlet
  4. Mine børn og at være kreativ og se alle de tv-serier jeg mangler at se :)

    SvarSlet
  5. Jeg er tilfreds med fordelingen af min tid.
    Men får jeg flere kræfter, vil jeg følge mere med i politik, især skole- og socialpolitik.

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker at gøre min økonomi god igen. Så det skal den hermed blive. Det skulle ikke være så svært.

    SvarSlet
  7. At falde i staver. At læse korrektur. At formulere gode sætninger.

    SvarSlet
  8. At være sammen med andre mennesker på den ubekymrede måde.

    SvarSlet
  9. Min familie frem for arbejde

    SvarSlet
  10. at tænke positive tanker og gøre noget ved dem!

    SvarSlet
  11. At opfinde en maskine, der giver flere timer i døgnet.
    -Stine

    SvarSlet
  12. Træning og læse. Jeg har tiden - måske bare ikke energien... Uh - og date Night med manden...!!!

    SvarSlet
  13. Sex. Ingen tvivl. Og jeg mener det ikke som en plat joke. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at det var noget der fyldte (og havde fyldt) mere i mit liv. Måske Det ændrer sig frem over. Jeg håber det virkelig!

    SvarSlet
  14. Veninder. Er rigtig dårligt til at holde kontakten..

    SvarSlet