torsdag den 23. juni 2011

Hvornår føler du dig allermest sexet?


28 kommentarer:

  1. når jeg er tyndere end jeg er nu.

    SvarSlet
  2. Hahaha, Helle! Den laver jeg en copy-paste på:)))

    SvarSlet
  3. når det hele bare passer sammen udenpå og det kan mærkes hele vejen ind i selvtilliden, lige dér

    SvarSlet
  4. Når min hjerne er lagt i uartige folder.

    SvarSlet
  5. Når jeg smiler på den der måde.

    SvarSlet
  6. Når jeg har smidt de 5 kilo jeg vejer for meget

    SvarSlet
  7. På flere forskellige tidspunkter:

    - Når jeg har gjort noget ud af mig selv - hår, tøj, make-up.
    - Når en mand kigger på mig sådan.. du ved.. og flirter
    - på høje hæle - de gør altså et eller andet

    SvarSlet
  8. Når jeg er tykkere end jeg er nu, min hæl er høj og håret glat ;)

    SvarSlet
  9. Jeg tilslutte mig Helles kommentar:
    Når jeg er fuld! hihi

    SvarSlet
  10. Når den skønne hr. T sender mig blikket, der med al tydelighed siger, at jeg, efter 15 år, stadig kan gøre ham blød i knæene...og hård andre steder ;)

    SvarSlet
  11. Når han kigger på mig på den der måde :-)

    SvarSlet
  12. Når jeg er i bad med kæresten..

    SvarSlet
  13. Naar jeg toenker paa sex og en mand lugter det.

    Lone

    SvarSlet
  14. Skal jeg være ægte nu eller bare være uægte?
    Ægte når jeg er forelsket og min kæreste kigger mig i øjnene sådan med ægte kærlighed :)
    Uægte: når jeg svinger rundt med den lyserøde kæmpe hævner

    SvarSlet
  15. Nøgen, i sengen med ham.

    SvarSlet
  16. Når jeg er god til noget.
    Sport. Drama. Mit arbejde.

    Sørt,men rigtigt :)

    SvarSlet
  17. Når han siger til mig at han elsker min vildskab :-D

    SvarSlet
  18. Når jeg er gravid i 2. trimester.

    SvarSlet
  19. Når jeg er dullet op og kan se i andres øjne at de kan li hvad de ser...det gælder både mænd og kvinder - og især min egen mand

    SvarSlet
  20. Nu hvor George Clooney er single :-)

    SvarSlet
  21. Når vægten er lavest!

    SvarSlet
  22. Jeg kan slet ikke huske, hvordan det er man er sexet og hvornår jeg sidst har følt mig sexet :/

    SvarSlet
  23. For tiden er det åbenbart, når jeg sidder hjemme og spiser kartoffelpizza efter en time i latinremix, hvor jeg har fået besked på at føle mig sexet. Har åbenbart nogle autoritetsproblemer. http://socialrealismeogmarengs.blogspot.com/2011/06/nu-skal-du-ga-hjem-og-fle-dig-sexet.html

    SvarSlet
  24. Når jeg er tre kilo tyndere end nu, har de dér sorte stiletter på, håret hænger løst, og krøller fint, velplejet og lyst, og den dér specielle person siger et eller andet latterligt ligegyldigt, men jeg smiler alligevel og fniser, fordi jeg kan se, at vedkommende synes jeg er lækkerlækkerlækker.

    Jo, så føler jeg mig fandeme sexet.

    SvarSlet