søndag den 26. juni 2011

Hvad er det dummeste du har gjort i en brandert?


13 kommentarer:

  1. gået i seng med en af mine bedste venner.. Det var så enden på det venskab.. :O(

    SvarSlet
  2. Tisset i bukserne i et klædeskab på et hotel i Rusland, fordi pågældende værelse var spejlvendt af mit eget, så jeg drejede forkert.
    -Stine

    SvarSlet
  3. Faldet ned af en stol, fået næseblod, blevet sat i en taxa, brækket mig i den og betalt 1100 kroner for det. Den dyreste kilometer nogensinde. Men hvor var det op til der en fed aften.

    SvarSlet
  4. Knaldet med min venindes kæreste!

    SvarSlet
  5. faret vild 100 meter fra min bopæl og ringet op til en perifær bekendt og indtalt alt muligt vrøvl på hans telefonsvarer om hvor fuld jeg var, og om hvilke "spændende" ting jeg så på min vej a la "her er en mur. Den vej kan jeg nok ikke gå. Så går jeg tilbage" osv... ret pinligt.

    SvarSlet
  6. kysset min chef..

    SvarSlet
  7. Hmm, sat mig ind i fremmed bil på Nørrebro, ført af to joint-rygende ungersvende, og bedt dem om at køre mig til Rust....og det gjorde de så.
    Eller dengang jeg blev båret igennem gågaden på skuldrene af Pede, som så væltede og vi begge røg i brostenene.
    Jela

    SvarSlet
  8. Puha der er mange men en aften slaar alle hvor jeg....tog paa diverse moends roeve, stjaalet oel fra alle, blev derefter smidt ud og ville saa slaas med den store sorte udsmider, skulle tisse og maatte jo ik komme ind tissede paa fortovet lige udenfor........havde moralske toemmermoend i 6 maander efter, og toer stadig ikke gaa i byen.

    Lone

    SvarSlet
  9. Det var, da jeg drak om kap med mænd. Shots. Og cyklede hjem, ind til jeg væltede og tog fra med øjenbrynene i stedet for armene. Det kostede en hjernerystelse, som jeg først fattede, at jeg havde, da folk begyndte at notere sig, at jeg sagde de samme ting hele tiden. Uden at vide, at jeg havde sagt dem før.
    Så lå jeg i sengen med solbriller i en uge.
    Men det gode var, at mens min hjerne faldt på plads fattede jeg, at jeg satte jagten ind på de forkerte mænd, ændrede kurs og gaflede ham, jeg har været kæreste med i 10 år nu.

    SvarSlet
  10. Er sikker på jeg lykkeligt har fortrængt det ALLERdummeste jeg har lavet i en brandert - det er i hvert fald noget der never ever vil blive sagt højt (eller skrevet).

    Men derudover var det noget med at smide alt tøjet for øjnene af mine kolleger, fordi nu skulle jeg altså i seng, basta! Det var pænt pinligt næste dag, og selvom jeg forsøgte at falde i med tapetet og gemme mig bag diverse trapper, lykkedes det ikke at komme uden om "sjove" bemærkninger.

    SvarSlet
  11. Min veninde og jeg var lige flyttet til London - et halvt aar efter 3.g - og vi fik besoeg af et par gymnasievenner. Vi drak os saa fulde paa en pub nedenfor bakken, hvorpaa vi boede. Og da vi skulle hjem, fandt vi en indkoebsvogn, som vi skubbede op af bakken sammen med et par vejarbejdeskilte, som vi ogsaa fandt paa vejen. Skiltene skulle selvfoelgelig med op i lejligheden og i fuldskabsparanoia skulle de selvfoelgelig gemmes i badekarret bag badeforhaenget, saa vores roomies ikke fandt dem (Ikke at de var nemme at overse; kaempe og gule!) Desvaerre var skiltene nok en anelse for tunge til at blive tabt ned i badekarret, som aabenbart maa vaere gaaet lidt i stykker, fordi naeste morgen (foerste dag paa mit nye arbejde!), hamrede underboen paa doeren, fordi det regnede i hendes koekken! Ups! Skiltene returnerede vi den efterfoelgende nat ;o) Og badekarret blev udskiftet af ejendomsmaeglerne, som naturligvis aldrig fik den rigtige historie!

    SvarSlet
  12. Været utro mod ekskæresten med venindens kæreste.

    SvarSlet
  13. Da en veninde og jeg overtalte en alkoholiker-dame til, at vi skulle passe hendes hund og tog den med hjem. Glad for at det var min veninde og ikke mig der vågnede næste morgen med stor, fremmed hund i sengen

    SvarSlet